Accepterad Sodaqvist | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sodaqvist

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198319075732/

Ditt Hex-ID: 110000115630194

Vad är din discord tagg? Sodaqvist#9999

Vem var det som bannade dig? KasperP

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? reason: "staff disrespect, godkäner inte staffs beslut"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffen som valde att banna mig hade dålig koll och verkade ha en dålig dag. JAG HAR KLIPP PÅ HELA SAMTALET, ALLTSÅ ANLEDNINGEN FÖR BAN.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och några kompisar spelade på Unive i en månad. Jag jobbade som biträdande chef på brittas och mina andra kompisar började jobba på securitas, då tog jag en jobbintervju och fick jobbet. Första jobbdagen då jag hade varit inne typ 7 timmar. Då hade vi på securitas ett möte och 4 nyanställda fick sparken för att Securitas hade för lite pengar. Då blev jag sur eftersom jag hade gått från ett bra biträdande chef jobb till nyanställd på securitas (fick ju sparken samma dag som jag började). Då slog jag min chef som då vet att min karaktär har lite aggressionsproblem. Han tyckte ju det var typ kul. Det var onödigt men aja. Sedan fick jag en 3 dagar ban av KasperP. Jag hoppade genast in i support och pratade med KasperP, Swedie och daniel. KasperP avbröt mig hela tiden och lät mig knappt prata. Tillslut efter 3 min så hälsade Swedie "ha en trevlig kväll" då sa jag "tyvärr kan jag inte säga detsamma". Då blev jag bannad från discorden för "staff disrespect"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var absolut en felaktig ban eftersom jag inte en var otrevlig eller något. Frågade och argumenterade lite

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1h och 1d ban för lall. Båda ban var för smågrejer, jag börnade utanför körskolan och andra gången var för att jag bad om pengar från folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde ha inte gjort de sakerna helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja att en viss staff kan vara väldigt känslig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka