Nekad Sodaqvist | Ban överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sodaqvist

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198319075732/

Ditt Hex-ID: 110000115630194

Vad är din discord tagg? Sodaqvist#9999

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 10d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc, vdm, rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det verkade som att jag inte var så bra på RP och förstod inte. Men det var ett missförstånd eftersom jag inte körde på någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ooc, jag sa fel men det ska inte hända igen. Jag sa att jag "klickade" på tangentbordet. (menat irl liksom). Jag var i ett garage och skämtade om att det var jag som körde på en person fast det var någon annan och då sa jag att jag klickade på fel knapp på tangentbordet (irl) vilket var fel sagt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag körde inte på någon eller tog livet av någon. Men jag gjorde ett misstag genom att prata utanför RP, saker gällande riktiga livet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för "lall" vilket var väl ungefär rätt eftersom jag gick runt och bad om pengar men det är ju inte helt orimligt. Nästa gång får jag väl bara inte göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte pratat utanför RP. Inte heller skämtat om att jag körde på någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte prata om riktiga liver som inte är i spelet och inte skämta om saker som man inte får göra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka