Accepterad Socialbidrag | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355791175/

Ditt Hex-ID: 110000117933d47

Vad är din discord tagg? Socialbidrag

Vem var det som bannade dig? EminSwe

Bild på banmeddelande: bananbåt.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag begick Metagaming genom att be en kompis att hämta mig på polisstationen när jag hade tuppat av. Vilket är en korrekt bann för att jag faktiskt begick regelbrottet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för själva regelbrottet några dagar senare men jag kommer ihåg att jag blev inkallad i support och blev tilldelad informationen av vad som hade hänt och vad som kommer att hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt bann eftersom att jag begick regelbrotten. Jag förstår att staffen tog åtgärder eftersom att det var klart och tydligt meta. Jag hade skrivit i PM till en kollega var och när han skulle hämta mig. Jag antar att jag hade brist på tålamod där och då vilket jag verkligen får tänka på i fortsättningen då rollspel kräver ett stort tålamod. Jag hade alltså dött av hunger och var stressad men det är ingen ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare förr diverse powergaming. Men jag är en grön spelare men det var längesedan mina förra banns var så jag kommer inte riktigt ihåg vad det handlade om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta ut tiden och låtit någon förhoppningsvis att komma och hämta mig. Jag var inte tvungen att be någon att hämta mig. Jag hade mycket väl kunnat vänta ut den tiden för att skapa ett roligare scenario men så blev det inte. Jag kommer absolut att tänka på detta i framtiden och får hoppas att sådanahära situationer inte kommer upp igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som jag har nämt ovan b.la ska jag ha mera tålamod oavsett vad som har hänt. Oavsett om regelbrott begås ska jag ändå vänta ut. Jag har dessutom redan suttit av 5 dagar av min bann och jag har lärt mig av mina misstag och det kommer inte ske igen. Hoppas ni förstår min sida av det hela och att jag redan suttit av en övervägande del av minn bann.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka