Nekad Socialbidrag | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355791175/

Ditt Hex-ID: 110000117933d47

Vad är din discord tagg? Socialbidrag

Vem var det som bannade dig? EminSwe

Bild på banmeddelande: eminbann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag bad en kompis att hämta mig när jag låg död inne på polistationen. Folk bara sprang förbi

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad i efterhand för det som hände. Så jag tror inte det igentligen är relevant

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis en korrekt bann men jag tycker inte att den är "Grov" eftersom att det inte riktigt påverkar ett scenario. Tycker det är kass RP att folk sitter och struntar i ett lik. Jag tyckte det var kass RP så jag skrev till en kollega att hämta mig när jag låg mitt i korridåren på stationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Längesedan jag är för tillfället GRÖN SPELARE

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat be en helper att uppmärksamma och ta åtgärder på dem som endast sprang förbi hela tiden. Jag tycker man kunde RPA bättre, reaction RP fanns inte alls och man SKA rpa på att sina kollegor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att kontakta staffs när folk begår regelbrott istället för att själv begå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka