Nekad Socialbidrag | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355791175/

Ditt Hex-ID: 110000117933d47

Vad är din discord tagg? Socialbidrag

Vem var det som bannade dig? EminSwe

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag bad en kompis att hämta mig när jag låg död inne på polistationen. Folk bara sprang förbi vilket jag tycker är jäktligt tråkig rp, jag glömde stänga av datorn och jag dog av hunger vilket gjorde att jag blev irriterad och skrev till en kompis att jag låg rakt vid spawnplatsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad i efterhand för det som hände. Så jag tror inte det igentligen är relevant. Jag blev dessutom inkallade direkt till support för att diskutera vad som hade hänt och jag erkännde vad jag hade gjrot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis en korrekt bann men jag tycker inte att den är "Grov" eftersom att det inte riktigt påverkar ett scenario. Tycker det är kass RP att folk sitter och struntar i ett lik. Jag tyckte det var kass RP så jag skrev till en kollega att hämta mig när jag låg mitt i korridåren på stationen. Jag tycker att bannen var rätt så fair om där inte hade varit några regelbrott angående det. Dessutom vägrade staffs att säga till folk att man ska RPA på att en polis kollega ligger död. Samt att dem inte gör det angående mig är riktigt kass RP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Längesedan jag är för tillfället GRÖN SPELARE

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat be en helper att uppmärksamma och ta åtgärder på dem som endast sprang förbi hela tiden. Jag tycker man kunde RPA bättre, reaction RP fanns inte alls och man SKA rpa på att sina kollegor. Jag hade kunnat ha tålamod genom att vänta ut och se vad som händer vem vet efter 30 min kanske jag hade blivit hämtad. Jag försökte bara komma tillbaka till rollspelet då jag hade en intervju och ett möte senare att ta. Tyckte inte att regelbrott skulle få förstöra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att kontakta staffs när folk begår regelbrott istället för att själv begå. Jag hade kunnat försöka göra :/panic eller skriva i ooc att jag ville ha hjälp. Typ fast på ett korrekt sätt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Felaktig barnbild samt spelar ingen roll om du tyckte någon annan hade dålig rp nivå innan. Du själv bryter inte reglerna på grund av det. Det är något du måste förstå. Kommer inte släppa in dig förrens du förstår att du begår inte regelbrott för någon annan har låg rp nivå. Alla är olika.

Sedan har du tidigare historik kring meta, så därav känner jag att du kanske behöver sitta lite längre för lära dig verkligen om meta och konsekvenserna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka