Nekad Socialbidrag | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355791175/

Ditt Hex-ID: 110000117933d47

Vad är din discord tagg? Socialbidrag

Vem var det som bannade dig? EminSwe

Bild på banmeddelande: sdsadas.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag och en annan kille hetade mot varandra helt i onödan. Vi har löst allting och vi försår varandras sidor. Ingentligen var det särskilt grovt vi kalalde mest varandra idiot och "klåpare"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Korrektbann men undrar mestadels om det är möjligt att få en andra chans. Allting handlade igentligen om ett missförstånd och att vi kallade varandra för "Klåpare" och "idiot" var inget jag menade särskilt mycket. Det va mestadels på skämt och han erkände därefter att han uppfattade det också lite som "tjafs" och inte bråk elelr hets på något sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är väldigt ny till servern. Har inte spelat här på ett år ungefär så jag har faktiskt ingen aning om varför jag blev bannad förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat andvända mig av andra ord än "idiot" och "klåpare" det va igentligen helt onödigt och situationen va inte alls eskalerad igentligen utan allt handlade om ett missförstånd där vi menade olika saker. Jag förstår hans sida och han förstår min sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, likadant som jag tidigare nämt så är det att ingenting löses med våld eller verbala kränkningar som kan uppfattas. Utan det är bättre som jag och liam gjorde efteråt. Vi båda joinade discord och snacka ut om allt och han stod för sitt misstag att han också hade tagit bort PMS som han själv hade skrivit. Vi är chill och hoppas vi kan fortsätta vara så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag och Liam pratade i polis snack efteråt och på ett moget sätt löste vi allting. Han bad också om ursäkt för att han raderat PMS där han själv andvände kränkningar tillbaka mot mig men ljög om det i support. Men nu har vi lagt det bakom oss iaf

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka