Antagen Socialbidrag | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: Socialbidrag

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Det som för mig att ansöka till helper är att jag vill bevisa mina kunskaper och egenskaper inom staff teamet. Eventuellt klättra inom staff teamet. Jag vill hålla koll på forumet se till att reportage/helps besvaras i tid och inte så att man behöver vänta i evigheter. Jag vill speca eventuellt banna regelbrytare och helt enkelt se till att dem inte förstår servern. Jag tycker att det nya banntidernar bättre nu imed att folk ser till så alla får lika bans oavsett vad omständigheterna är. Jag tycker även att det finns saker att förändra jag har några saker som jag tycker är fel inom staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim Rpn tycker att det är väldigt mycket "Polis mot kriminella"

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Igenom att utöka jobben och locka fler folk dit istället.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Bra ton, Mogen ger alla samma chanser

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska göra staff arbete under min fritid

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år snart

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Helst inte support, tycker man blir väldigt lätt utråkad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka