Nekad SocialaM5 | Medlem ansökning [ BilfirmanAB ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SocialaM5

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? SocialaM5#0387

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mo och är nu 22 år och kommer ursprungligen från Kiruna i Norrland. Abdi har alltid haft lätt med vänner och familj. Abdi har 2 bröder och Abdi är den yngsta av dem. Abdi har inte haft det så bra. År 2005 så dog Abdis föräldrar och hans bröder i en flygplans olycka. Så tur som han har så stannade Abdi hemma med sin Farfar Bengt och sin farmor Gunnel. Abdi har ADHD men inte så grov. Abdi har börjat kunna hantera sina känslor bättre med tiden. Abdi har haft ett väldigt stort bil intresse som han fick från hans Farfar. Abdi vill hjälpa folk när det behövs som mest och i vanliga fall också. Abdi vill bli en fotbollsstjärna men det gick inte så långt, han bröt sitt ben i en match. Han fick då inte spela på 2 år. Därefter började Abdi gilla bilar. Det Abdi tycker är roligast är att köra bil, hänga med kompisar, titta på fotboll och prata om bilar med sin Farfar. Abdis favorit bil är en Rs6. Abdi har tidigare bott I Unive Staden. men nu vill Abdi flytta in igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en underbar rp till både mig och motparten, Jag har varit medlem och helper förut förut och lärt mig av misstag jag har gjort. Jag kan bidra med en utvecklad stabil rp, det skulle vara drömmen att ha mig i Unive igen. Med detta sagt så innebär detta att jag har erfarenheter sen 2 år tillbaka då jag blev medlem för första gången.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska alltid ha roligt och vinna för sin egna skull, Det innebär att man till exempel inte ska använda supersnabba bilar för att vinna eller OP saker. Det ska vara jämt och lika roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Hittade servern för 2 år sedan av min kompis och därmed började spela på den.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka