Nekad Kronix1x | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kronix1x

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? Kronix1x_

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi zulak 20år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter så mycket som Abdi zulak, Abdi hade en väldigt trevlig men samtidigt jobbig uppväxt när han var liten. Abdi hade dock väldigt bra betyg när han gick i skolan och hans föräldrar blev väldigt glada över honom för att han fick väldigt bra betyg. Men det dåliga var att det fanns folk som alltid va på Abdi i skolan och det anser Abdi var väldigt jobbigt. Men han fick tillslut ett stop på det som han tyckte var nice. Nu under dessa dagar har Abdi valt och gå den dåliga vägen i livet och med det sagt så orkar han inte och vara en trevlig person längre. Abdi vill gå den svåraste vägen för och kunna ta i kontakt med dom som va på han när han var liten. Iallafall Abdis dröm bil är ju då en fet snygg Audi RS8 som han drömmer att få ha chansen att åka i. Abdi och hans vänn har väldigt mycket gemensamt, De är väldigt nära vänner till varandra då dom har gjort flertal rån tillsammans men också så har han gjort kidnappningar med sin kompis. Abdis vänn är en man som man kan lita på när det kommer till dom grövre sakerna som händer med Abdi. Men i overall hade Abdi en super bra uppväxt och väldigt bra föräldrar när han var liten men något gick fel när han blev äldre och det var så han gick till den dåliga sidan av Världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med stabilt, respektfullt och kvalitativt RP som skapar utveckling både för min egen karaktär och för andra spelare. Jag spelar långsiktigt och fokuserar på att bygga storylines som känns realistiska och konsekventa. Oavsett om det handlar om vardagligt RP, socialt spel, konflikter, jobb, brott eller nödsituationer bidrar jag med detaljerat rollspel, initiativförmåga och en vilja att skapa minnesvärda scener. Mitt mål är att stärka helheten och bidra till en trygg, seriös och rolig RP-miljö för hela servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag inte fokuserar på att själv “vinna” scenen, utan istället prioriterar ett bra och realistiskt RP för alla inblandade. Jag låter andra få utrymme, accepterar rimliga konsekvenser och spelar vidare även när min karaktär hamnar i underläge. Målet är att skapa en scen som känns naturlig och rolig för båda parter, där RP-upplevelsen går före att min karaktär ska gå segrande ur situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag. det hände första gången jag spelade unive. då snodde jag en bil och körde över han som ägde bilen o då blev jag bannad. så jag har lärt mig att inte förstöra i servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och det är att man dödar någon utan att man har en anledning till det. META och det är att man tar information från ooc till IG

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Det kommer ta lite längre tid än vanligt att granska din ansökan, var tålmodig.

Hej!
Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka