Nekad Snus_hendik | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allen

Icke Medlem
Meddelanden
321
Reaction score
38
Länk till din steam profil: Snus_hendrik

Ditt Hex-ID: 11000013e8a054f

Vad är din discord tagg? Snus_hendrik#6698

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: vdm. ~Redz. Återstår: 9 dagar 22 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag börja med att råna en kille vid ett gömde ställer när jag väll är klar så säger jag spring här ifrån den som dum så jag är så åker jag framme till honom och råkar baka in i honom och det var lite de synk sen säger jag rakt på han vilket som är dumt när det inte vad meningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle råna en kille jag gör det allt går bra sen säger jag spring här i från sen dum som jag är åker jag efter honom och sen bromsar bilen backar råkar backa på honom dum som jag är så säger jag rakt på han vilket är väldigt dumt eftersom jag inte körde på han med meninge

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej fast jo inte hundra procent för det va inte meningen och det va lite de sink men förstå varför jag bliv bannad och var dummet av mig att hålla på att åka framför och hålla på

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat råna honom var åkt där ifrån och strunta i han iställt för att hålla på och backa på han som va onödigt och inte sagt rak på han

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag hade kunnat råna honom var åkt där ifrån och strunta i han iställt för att hålla på och backa på han som va onödigt och inte sagt rak på han

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka