Ej Antagen Snus4rn | Chef-jobb ansökan [✨Bahama Mamas] [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? ✨Bahama Mamas

Vad heter du i verkligheten? Rejmond

Vad heter du på discord? nordicontop

Ange ditt födelsedatum: 20 Augusti 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Spelt här i någon månad nu men har totalt spelat på servern i 3år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har mycket tidigare erfarenheter av t.ex. ledarskap, Jag har varit med i Poliseledningen varit utbildare där/är det. Jag har varit chef för diverse yrken innan och jag skulle säga att detta kommer hjälpa mig som chef på securitas eftersom det krävs god erfarenhet och mogenhet att styra ett yrke.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer är främst att försöka bygga upp yrket, Igenom ökad aktivitet mer utbildad personal och även rekrytering av nytt personal. Jag kommer ständigt hålla möten för att förbättra alla anställda och den kritik som finns eller som vi får ska vi alltid försöka förbättra oss, Jag vill också hitta ett sätt att få in fler nya utbildningar som är roliga och få yrket att rulla, Jag kommer till en början satsa på att bygga upp en ledning och ett rekryterings team för Securitas och därefter så tar vi det som står på tur sakta men säkert och jag kommer göra allt för att förbättra yrket.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer absolut ha tiden som krävs, Jag hinner gymma,skola,fritid och sedan kombinera spelandet skulle säga minst 3-4 timmar per dag.

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad pga plagiat
Skriv om ansökan med nya ord istället för att använda en gammal Securitas ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka