Accepterad SnubbenHD | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SnubbenHD

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258018506/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Snubben#5288

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Jag är en kriminell karaktär som är väldigt social och pratar mycket med olika folk. Jag kommer ha sunt förnuft till polisen men sammtidigt kunna vara smått dryg för att det skall bli en bra RP på servern. Jag heter kurt mårtensson och är lite smått efterbliven i skallen. Jag tror jag skrev in att jag var 2000 eller 2001 när jag gjorde min karaktär. Jag älskar även att åka runt i bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att detta är en perfekt server att spela på, mycket gott folk och en bra och seriös RP. Jag streamar även mycket och har streamat mycket på Unive på det senaste och många från min stream har kommit in för o spela med mig. Jag ser en framtid att streama på just eran server!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad så jag kan jobba som kriminell och även kunna ha lite mer fördelar än annat folk för jag tycker det är sjukt kul att spela RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en annan streamer som heter ARVID

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och spela seriöst med annat folk. Jag kommer även vara kriminell och leva ett kriminelt liv i Unive

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar ingen annan. Dom andra jag har varit inne på har varit mycket sämre än Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka