Nekad Snubbelito | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Numme

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 23 Maj 2008

Vad heter du på discord? Subnicks#9462

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 445

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer nog vara väldigt aktiv för att jag gillar yrket som polis!!

Vad heter du? Lars Eriksson

Hur gammal är du? 41 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag!! för att jag gick i sim skola när jag var liten och älskar att simma.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag älskar att jobba när det handlar om samhället. Jag vill också skapa en trygghet runt alla i denna stad då. det pågår väldigt mycket kriminalitet som jag vill få stopp på.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att kunna ta stress men också att kunna ta kritik. Och även kunna samarbeta med alla poliser men också allmänheten. Det är dom viktigaste grejerna tillexempel men du måste också kunna mycket mer för att kunna bli en bra polis.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan ganska mycket om polis yrket då min mamma jobbade som polis när jag var liten. Hon berätta ganska mycket hur man ska hantera vissa situationer och hur man ska sköta sig. Jag lärde mig ganska mycket om yrket då. Man måste också vara väldigt vältränad som polis och ha en väldigt bra kondition och vara självsäker. Kunna ta stress och kritik och mycket mer.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag redan som barn ville bli polis men jag hade ganska mycket annat att göra då jag gick då i massor av sporter och blev väldigt vältränad. Efter hela skola började jag som en PT och träna många personer. Jag började tröttna som det och bestämde mig för att bli åklagare jag läste en hel del lagar o sånt och tillslut blev jag åklagare. Detta var ett ganska tuft jobba där man måste veta väldigt mycket lagar och regler men det gick bra för mig. Men det var inte tillräckligt jag ville bli något större och då bestämde jag mig för att bli polis då jag är väldigt stark och kan mycket lagar men också kan ta stress och kritik.

Hur är du som person? Jag som person e väldigt vältränad och positiv som bara ser framåt. Jag kan ta väldigt mycket kritik utan att det fastnar inom mig.
jag har lärt mig att hantera stress och kan ta mycket stress utan att jag blir stressad. Som jag sa så kollar jag bara framåt och e ganska kreativ och hittar enkelt smarta lösningar till saker o ting. Jag gillar även att skoja med folk.

Är det något vi bör veta om dig? Nej ,det skulle jag inte säga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka