Nekad Snubbelito | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Numme

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eriknum

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Epic#9462

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Svensson och blev ganska mobbad i skolan när han var liten både pga av hans namn men också för att han gillade stora motorer då det var känt med elmotor. Redan när han var 15 år så skaffade han sig en bil det var en EPA volvo 740. Denna bilen blev ganska sönder för han använde den så mycket och behövde göra något åt saken så han började pilla med bilar. Han blev känd bland många personer och börja få många vänner, han började ta betalt för att fixa polarnas bilar men också trimma dom. Han började jobba som Falck och fixade många bilar men detta var inte tillräkligt mycket pengar för han och hans drömmar så han börjar göra dumma grejer. Redan som 19 åring började han med droger och jobbade för många olika gäng, han blev stannad av polisen många gånger men han lyckades alltid smita undan. Nu som 21 åring är han en helt vanlig person som tjänar normal lön och köper bilar. Han söker även något jobb både kriminellt men kan också vara som mekonom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Som medlem/medborgare så får man mycket större möjligheter att lyckas med sin Rp-roll. Jag kommer bidra med mycket olika grejer men framför allt så handlar det om att skapa en trygghet för alla spelare och mina vänner. Jag vill också lära dom nya på spelet hur man ska spela spelet då det är väldigt många lallare. Och jag skulle gärna vilja höja min rp nivå till ett snep högre. Jag tycker jag borde bli WL för att min Rp-nivå är ganska hög och jag är aktiv typ varenda dag hela tiden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo det är så himla många aktiva staffs runt världen som fixar den hela tiden och då blir en bättre rp. Och om man behöver hjälp eller nåt så får man det på Discorden hela tiden. Och jag har alltid sökt ett sånt här bra roleplay spel på Fivem. det är bra att ni har nästa alla bilar i hela sverige som finns och då blir det mer likt ett riktigt liv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via en streamer SnubbenHD på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag som barn ska lära mig hur riktiga livet går till och att inte bryta mot lagen. Men också nå en ännu högre rp-nivå där man kan ha kul med alla och kunna skämt med dom utan att dom känner sig kränkta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska lära mig hur livet går till när man blir vuxen men också att inte bryta mot några regler utan spela efter en rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte. Detta är den ända bra servern jag spelar på. Har spelat på en som heter polismyndigheterna men nu är det barra denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka