Accepterad snop.hund12345 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snop.hund12345

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mio west

Vad är ditt discord namn? snopp.hund

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: morris dybek född 1989

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lurig vis och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: morris har jobbat som mekaniker i hela sitt liv men satsar på att skapa en ny karriär inom något annat då han har tröttnat på att jobba som mekaniker

Vad kan du bidra med till serverns RP? flera timmar av rollspel roliga scenarion.samt bra rp och mogen rp.plus ett job o de brukar ju behövas

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om man tex är polis så låter man den (krimminella vinna i ett scenario)tex låta dem smitta eller låta dem skjuta en om man känner att de kan krävas i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag bröt får några år sedan mot fear rp i ett scenario och fick en 3 dagars ban och jag lärde mig av det att man måste tänka lita inmnan man agerar i ett scenario

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc att man inte pratar icke spel i spelet.och nlr om ens karaktär dör så ska man rpa på att man är helt ny minns inget och vet inget längre

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har adhd så har väldigt svårt med stavning och skrivnig så om jag blir nekad skulle ja kunna förklara mer och berätta mer i dc ?och jag har 800 timmar på fivem rp så kan endå hyfsatt mycket inom rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka