Snodde en polis bill

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

iConiC61

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Jag hade glömt och läsa era reglar jag har stulit en polis bil jag är helt ny till staden o jag ber om ursäkt att jag inte läste reglarna. Polis bilen var länges ner på mappen ingen var nära polis bilen och ingen polis var där, jag väntade jätte länge på nån som kan kanske köra mig till staden, så jag tänkte ta polis bilen och köra fort till backa till stan, Jag körde bara polis bilen 10sec -.- blev bannad 7 dagar...

1. du kan göra en ban överklagan här på forumet, innan du gör det så läser du reglerna, och ser du högst upp, där det står "Hem, Forum, Vad är Nytt, Media, Medlemmar, Regler, Discord." så går du till regler och där står alla regler. om du är ny till fivem ;) jag skickar en länk nedan, där reglerna är :) Lycka till!

https://www.multipvp.se/forums/regler.92/

Användarnamn: iConiC 61

Länk till din Steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198117378275/

Ditt exakta Steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Wille03

Vad är din discord tagg? iConiC61#0809

Vem var det som bannade dig? Wille03

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: stöld av tjänstefordon ~Wille03.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde en polisbil i 10 sec

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade glömt och läsa era reglar innan ban, jag körde en polis bil. jag är helt ny till staden och jag ber om ursäkt att jag inte läste reglarna innan. Polis bilen var länges ner på mappen polis var nära bilen jag väntade jätte länge på nån som kan kanske köra mig till stan, så jag tänkte ta polis bilen och köra fort till backa till stan, Jag körde bara polis bilen 10sec -.- blev bannad 7 dagar...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel jag hade inte läst reglarna

Hur många tidigare avstängningar har du? -0

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha läst reglarna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man får aldrig röra en Polisbilar, Ambulanser, Brandbilar och Securitas-fordon får endast användas i större scenarion Dessa fordon får aldrig röras. Jag borde ha läst reglarna innan

Har du läst våra regler? NU JA :D

Tillbaka