- Meddelanden
- 371
- Reaction score
- 17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198120283709/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? Snigeleliteeee#1484
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Det är en kille som heter Håkan och han Bodde med sina pappa och mamma och dem var från ryskan men där var en speciell sak med han hans pappa var efterlyst i Ryssland för gängkriminell för att han var med i gäng men alla tror att han är en vanlig Svensson men den sanna historien är att det är han inte han är en kriminell kille som började tidig dra sig till problem som liten sen blev det bara värre han började sälja droger som 12 år gammal och sen gick det bara värre för han i livet då han började odla droger i familjens hus och hans föräldrar visste inget om de och sen behövde man bara mer pengar så då började han som 13 år stasha Gun hemma i källaren för att få pengar och det blev bara värre när hans föräldrar pengar sig när han var 13 och då började han vara ute mer till långt på nätterna och då kom han i kontakt med ett gäng för första gången som hette Kartellen och han började hänga med dem när han var 14 och han beslutade sig för att gå med han var med där och han hade precis får tag i en pistol för första gången så dem bestämde sig för att dem skulle råna en bank för att få pengar och det gick bra dem tog sig därifrån utan att bli på komma och efter han hade fyllt 15 så bestämde Håkans pappa att flytta tbx till Ryssland för att Håkan skulle kunna få en nystart på livet men det gick inte som tänkt då Håkan då när han var 15 han gick reda på att hans pappa var med i den Ryska maffian och det fick han att inse varför i egentligen hans pappa ville flytta tbx och då som 26 år så dog hans pappa i en skjutning och då så kände han extremt mycket sorg och då så bestämde han sig för att han ville göra maffian så stark att han kunna hämnas på dem som gjorde de och då måste han få svar på en ansökan han har gjort till bossen för att han är så gammal så han kommer inte klara de
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl igen på unive just för att jag verkligen brinner för att rpa här. Jag har även hög rp nivå och vet hur man ska rpa när det gäller både lagligt och olagligt. Jag kommer bidra med bra rp och långa rp scenarion så att det blir roligt för alla som är med. Jag kommer försöka bjuda in så många som möjligt i rpet så att alla får vara med och delta i rp scenarion. Jag sträver inte för att vinna scenarion och jag kan ta en förlust. Jag kommer inte hoppa i support bara för att men förlorar 1 scenarion och man förlorar saker. Utan jag rpar för att det är kul. Jag vill även säga till så att alla kommer trivas på servern och inte bara vara jobbiga mot folk.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag trivs i servern jätte mycket och skulle göra allt för att kunna ha så kul som jag har haft i denna servern. Jag är även en seriös spelare som ni kan lita på att inte håller på med dumma saker och är medveten om alla regler. Jag tänker alltid 2 gånger innan jag gör något och är ganska smart av mig. Jag vill även bli whitelistad för att jag vill vara en större del i servern och kunna ha rollen Whitelistad för att andra ska se att jag är en äkta unive spelare. Som sagt så trives jag bättre än någonsin och har extermt många vänner som säger till mig att servern är jäte bra och att jag ska skaffa job och det vill jag kunna göra och det är även en sak varför jag behöver wl.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar bjöd in mig och då valde jag att testa att hänga på dem.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att jag vill ha roligt och utveckla min rp. Jag vill även att servern ska utvecklas så mycket som möjligt så att alla nya spelare kommer att trivat och märka att det är bra rp på unive och inget lallande utan bara seriös rp.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? Snigeleliteeee#1484
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Det är en kille som heter Håkan och han Bodde med sina pappa och mamma och dem var från ryskan men där var en speciell sak med han hans pappa var efterlyst i Ryssland för gängkriminell för att han var med i gäng men alla tror att han är en vanlig Svensson men den sanna historien är att det är han inte han är en kriminell kille som började tidig dra sig till problem som liten sen blev det bara värre han började sälja droger som 12 år gammal och sen gick det bara värre för han i livet då han började odla droger i familjens hus och hans föräldrar visste inget om de och sen behövde man bara mer pengar så då började han som 13 år stasha Gun hemma i källaren för att få pengar och det blev bara värre när hans föräldrar pengar sig när han var 13 och då började han vara ute mer till långt på nätterna och då kom han i kontakt med ett gäng för första gången som hette Kartellen och han började hänga med dem när han var 14 och han beslutade sig för att gå med han var med där och han hade precis får tag i en pistol för första gången så dem bestämde sig för att dem skulle råna en bank för att få pengar och det gick bra dem tog sig därifrån utan att bli på komma och efter han hade fyllt 15 så bestämde Håkans pappa att flytta tbx till Ryssland för att Håkan skulle kunna få en nystart på livet men det gick inte som tänkt då Håkan då när han var 15 han gick reda på att hans pappa var med i den Ryska maffian och det fick han att inse varför i egentligen hans pappa ville flytta tbx och då som 26 år så dog hans pappa i en skjutning och då så kände han extremt mycket sorg och då så bestämde han sig för att han ville göra maffian så stark att han kunna hämnas på dem som gjorde de och då måste han få svar på en ansökan han har gjort till bossen för att han är så gammal så han kommer inte klara de
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl igen på unive just för att jag verkligen brinner för att rpa här. Jag har även hög rp nivå och vet hur man ska rpa när det gäller både lagligt och olagligt. Jag kommer bidra med bra rp och långa rp scenarion så att det blir roligt för alla som är med. Jag kommer försöka bjuda in så många som möjligt i rpet så att alla får vara med och delta i rp scenarion. Jag sträver inte för att vinna scenarion och jag kan ta en förlust. Jag kommer inte hoppa i support bara för att men förlorar 1 scenarion och man förlorar saker. Utan jag rpar för att det är kul. Jag vill även säga till så att alla kommer trivas på servern och inte bara vara jobbiga mot folk.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag trivs i servern jätte mycket och skulle göra allt för att kunna ha så kul som jag har haft i denna servern. Jag är även en seriös spelare som ni kan lita på att inte håller på med dumma saker och är medveten om alla regler. Jag tänker alltid 2 gånger innan jag gör något och är ganska smart av mig. Jag vill även bli whitelistad för att jag vill vara en större del i servern och kunna ha rollen Whitelistad för att andra ska se att jag är en äkta unive spelare. Som sagt så trives jag bättre än någonsin och har extermt många vänner som säger till mig att servern är jäte bra och att jag ska skaffa job och det vill jag kunna göra och det är även en sak varför jag behöver wl.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar bjöd in mig och då valde jag att testa att hänga på dem.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att jag vill ha roligt och utveckla min rp. Jag vill även att servern ska utvecklas så mycket som möjligt så att alla nya spelare kommer att trivat och märka att det är bra rp på unive och inget lallande utan bara seriös rp.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej