Nekad snigel | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snigel

Icke Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? realsnigel

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär är leif abaz och han är 25 år. Han växte upp i ett område i Sverige som heter Branby. Branby har hög kriminalitet och det var inte ovanligt att ungdomar tog den kriminella vägen. Men den största andeldningen till hans kriminella uppväxt var att under hans barndom så växte han upp med en kriminell pappa. När han var 11 år så gick hans pappa bort i en skjutning. Detta ledde till att hans mamma gick in i en djup depression och började gå på droger. Detta gjorde att hon blev aggresiv och Hasse ville inte komma hem på kvällarna. Han och hans mamma levde ensamma i huset och hans mamma började att få det svårt med pengar. En kväll när han var ute med sina kompisar så fick han ett samtal, hans mamma hade gått bort i en heroin överdos. Detta gjorde att han fick bo hos sin faster och han var föräldralös. Han förändrades mycket kraftigt efter sina föräldrars bortgång. I den nya staden som han hade kommit till så började han att hänga med kriminella. Detta gjorde att redan som 14 år gammal började han råna folk och sälja droger för att få pengar. Tiden gick och han började hamna i mer trubbel inom kriminaliteten. När han var 16 år så blev han tagen av polisen för vapenbrott och han blev då satt i ungdomsvård i 1 och ett halvt år. Men när han var klar med ungdomsvården så blev han snabbt aktiv inom det kriminella samhället igen. Hans uppväxt har lett till att han idag är en av de värsta brottslingarna i Sverige. Han är kriminell och lever på kriminaliteten och han jobbar även på postnord några få dagar i veckan. Han är inte rädd för ett snack med polisen, för han vet hur man ska handla en sådan situation. Och hans uppväxt har gjort att han inte tvekar på att göra något olagligt. Han har varit med om många förluster och mycket i hans liv har gått snett. Detta har lett till vem han är idag.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är snäll, Mogen och erfaren

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kan bli lätt aggresiv han blir stressad snabbt

Vad kan du bidra med till serverns RP? inget lall bra stäming social rp o kunna hålla det roligt för alla spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda i samma scenario ska ha roligt oavsett om dom förlorar eller vinner man vill inte att några regel brott ska ske

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag gjort men inte något seriöst de ända jag har gjort de va att jag krocka med bilen och sa inte aj eller något inget hände men min kompis sa hur dåligt de va så jag kommer inte göra om de och det var när jag var ny till fivem och min kompis har lärt mig hur man rpar nu!.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. vdm Innebär att använda fordonet som ett vapen Innebn Det står en person på gatan. exempel Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning.n för att skada eller döda utan gilltigt bakomliggande scenario. exempel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte riktigt gillar bara rpa och vara social.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka