Accepterad Sniffax | Polismyndigheten Ansökan (Nizze)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sniffax

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 17 Februari 2006

Vad heter du på discord? Sniffax#9000

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 691 timmar ungefär

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv på dagarna efter skolan och ibland lite på kvällarna. Men allt beror på hur lungt det är på servern

Vad heter du? Albin Andersson

Hur gammal är du? Jag är 31 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag lärde mig att simma runt 7års åldern och idag simmar jag som fiskarna

Varför vill du bli polis? För att det verkar som ett roligt och ett spännande jobb samt att för att hjälpa stadens invånare samt förhindra brottsligheten som härjar förfullt i stan just nu och jobba på den lagliga sidan och inte börja med annat

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är att vara trevlig och hjälpsam samt var inriktad på polisen uppgifter i helhet

Vad vet du om yrket i helhet? Ja, att ni gör allt in prinicip, ni hjälper människor, bekämpar brottslighet, är vid stora evenemang & håller ordning, håller koll på trafiken osv

Har du några tidigare erfarenheter? nej, men är beredd på att svettas och göra allt i min makt som polis

Hur är du som person? Jag är snäll, hjälpsam, trevlig och är positivt laddad för att jobba

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Vidare till muntlig intervju! Kontakta en personal-ansvarig/hr för muntlig intervju.

Tillbaka