Accepterad Snickers | Medlem ansökning [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göken640

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus Meridius Decimus

Vad är ditt discord namn? Neptune669#1249

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 1990

Berätta om din karaktär. Bruce Lee är en väldigt kreativ person som älskar att vara med människor speciellt på piren där han känner sig väldigt delaktig och med en folkmassa. Bruce har inte så många kompisar då han precis flyttat in till staden och fortfarande letar nya vänner. men det kommer inte att vara något problem för Bruce då han älskar att prata med nya människor och folk han inte träffat förut. Bruce är aldrig aggresiv eller utåtaggerande då han inte tycker om våld. Bruce har blivit misshandlad som barn då han blev mobbad i skolan för att han hade glasögon på sig, och även hans föräldrar har slagit honom för dom tycker han är en nörd för att han gillar rymdskäpp. Bruce sprider alltid possitivitet och kärlek till allt och alla men det är för att han själv inte alltid fått det. men han hoppas att alla andra kan få det av honom åtminstone. Det som även får Bruce att brinna lite extra är hans självsäkerhet. att han är väldigt självsäker av sig, han tror väldigt mycket på sig själv, vilket även hjälper honom att prata med nya människor och bli vän med dem.
Mina intressen är även Bilar, Flygplan och båtar. Bruce Älskar Bilar mer än något annat.
Eftersom Bruce älskar bilar och även har en favorit bil alltså Nissan Silvia S15 som drömbil så kommer han att jobba extremt hårt för att kunna köpa en sådan någon dag framöver. Det skulle betyda allt för Bruce att äga en sådan vacker och fin bil, Det märks väldigt mycket på Bruce att han är en bil entusiast eftersom det mesta han pratar om är om dessa bilar och sina drömbilar han har. och han frågar även andra vilka deras drömbilar är eftersom han är så insatt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga samt bra scenarion och rolig RP eftesrom det alltid kommer att vara skoj pågång, Samt så kommer jag bidra med seriös RP då jag själv inte gillar när det är oseriöst eftersom det bara blir tråkigt om folk bara håller på att lalla runt hela tiden. Jag tycker att det är roligt att RPa då det finns ett seriöst syfte, Det jag menar är att det är som blir roligt är om alla verkligen håller sig till sina roller och alla verkligen lever in i scenariot. om man blir slagen tillexempel att man lever med i att man blir det så att man bara inte liksom ställer sig upp och springer iväg, Sånna saker som är små detaljer tycker jag är väldigt viktigt. Sen en till sak som jag kan bidra med väldigt mycket är att skapa scenarion. igår tillexempel så hade vi en parad med husbilar och spelade musik och det var jätteroligt och alla var glada och med. så jag kan bidra till bra stämning när det gäller scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid är ute efter att få sin egen vinning utav varje scenario och att man även kan ta smällar alltså att inte alltid vinna varje gång det händer något. kortfattat så betyder det att man inte ska göra allt för att vinna ett scenario och att man ska göra scenariot roligt för båda sidorna. Alltså såhär om jag vet att jag har gjort fel i en situation ska jag inte fortsätta pressa fram alltså utanför dem humana gränserna alltså säga eller göra saker som inte går egentligen att göra, utan jag borde bara ge mig och låta motparten vinna eftersom det är så man hade gjort i verkligheten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM, VDM, Sexuella reglerna, OOC, Krim utan Krim, med mera

Har du någon erfarenhet inom rollspel? cirka 3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är mogen och seriöst ;)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka