Accepterad Diniro | Blacklist Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diniro

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1065 — Moddare
Anledning: fuskare hejdå
Personal: manualcheckednew
Datum: 2026-06-09
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev blacklistad efter en PC-check där ni hittade spår av fusk på min dator. Jag förstår varför ni reagerade och varför beslutet blev som det blev. Det fusket hade jag haft på datorn för ungefär ett och ett halvt år sedan. Jag hade inte tänkt på att det fortfarande kunde finnas kvar eller att det skulle synas under en PC-check. Jag fattar att det ser väldigt misstänkt ut och jag förstår att ni måste utgå från det ni hittar. Jag försöker inte skylla ifrån mig, jag ville bara förklara hur det såg ut från min sida.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, det gör jag. Oavsett hur gammalt det var så var det fortfarande mitt ansvar att se till att allt var borta från datorn innan jag spelade på servern. Jag borde ha haft bättre koll på det. Jag förstår att ni inte bara kan ta mitt ord för det, och jag accepterar att det var mitt eget misstag att det ens fanns kvar.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att man måste ta reglerna på allvar och att inte ha något sånt på datorn överhuvudtaget. Jag vill inte hamna i en sån här situation igen. Jag har också förstått att personalen måste kunna lita på spelarna och att det blir svårt när det hittas såna saker på en PC-check.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans eftersom det har gått en lång tid och jag har blivit mer mogen sedan dess. Jag tycker om servern och vill kunna spela där igen utan några problem. Om jag får komma tillbaka kommer jag följa reglerna och visa att jag går att lita på. Jag vet att förtroende inte kommer tillbaka direkt, men jag hoppas att ni kan ge mig möjligheten att bevisa att jag har lämnat det där bakom mig.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvärr inte.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka