Nekad .snappy | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.snappy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? edudum

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Harry Svensson, han är född 1993 och är uppväxt i en förort där det va mycket kriminella handlingar. Harrys mamma va alvarligt sjuk så han fick ju ta hand om sig själv och sin lillebror som heter Alvin Svensson, Harry hade inga pengar och det hade inte hans bror eller mamma heller så han var tvungen att få fram pengar snabbt och det gjorde han genom att prata med en på hans skola som va väldigt kriminell och Harry frågade om det fanns något han kunde göra för att få pengar. Så Harry började göra små diskreta person rån sen gick det till stora cupper som kunde ta flera dagar och efter 3 år hade Harry bestämt sig för att sluta med alla kriminella aktiviteter och vara en laglig medborgare i Sverige. Han gick på arbetsintervju efter arbetsintervju men han fick aldrig jobbet men det var inte det stora problemet för det stora problemet va att han hade hans förra gäng efter sig eftersom han lämnade dom så just nu är Harry på flykt, men han hittade en liten stad vid namn unive och han köpte hus där började jobba på Mekonomen och hade ett jättebra liv men han hade inte sätt sin bror på flera år, så han ringde till han och sa "tjena brosan du vill inte hitta på något nån dag i veckan" och då sa Alvin "Jo! varför inte" så dom stack till en nattklubb och chillade där och blev dö packade och levde ett underbart liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med sköna senario samt massa roliga minnen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela rp för att ha roligt och inte för att vinna. Man ska tänka på att man inte måste vinna hela tiden och att ibland förlorar man också. Båda parterna i ett scenario ska tycka att de är kul och inte bara ta en enda sida.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag och jag kan alla utantill rdm vdm fearrp failrp suntförnuft nrl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Se till att du har med alla punkter i din karaktärsbeskrivning - (Namn, efternamn, uppväxt/bakgrund, intressen, känslor som karaktären har och framtidsplaner.)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka