Nekad L1amo | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1amo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? 256liamo

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Harry Görgensson 25 barre

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart, Efekktiv, Vänlig,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina Framtidsplaner att bli känd inom det krimminela världen så att säga jag vill kuna styra lite med marknaden ch va en huvud pjäs till att dom krimminela har krig får pengar, och områden så maknaden rullar som den ska. Bakgrunden med Harry är att han hade tufft uppväxt hans frl lämna han när han bara var barnsben d han höll på med mycket skit på gatan osv... sen när han fyllde 18år fick han dra från behndlingshemmet. och nu ska han ta nya tag i staden UNIVE!!!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kna bidra Med rolig rp, Social rp, Och allmäna grejer som att hjälpa folk om dom behöver osv

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ om du har vunnit varje scenario mt polisen dom har jagat dig och du kör iväg varje gång dom tröttnar och sluta jaga dig då kan du nästa gång du blir jagad inte köra så snabbt utan sakta ner så det blir roligt för polisen och inte bara för dig det finns mycket egoister som bara spelar för att ha kvar sina vapen spelar för makt och pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja! Powergaming men inte på denna servern en gammal då va det att jag körde jag jaga en kille och sen krocka jag tänkte inte va bara stressad, Jag lärde mig av att inte ta allt så snabbt tänkta till en sista gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM/ Då du använder dit fordon som ett vapen utan bakomliggande scenari, Fear rp/ Du värnar inte om ditt liv om någn riktar på dig så ska du inte skartta du ska bete dig som du hade gjort i verklighetetnn.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Nekad ansökan
Anledning: Nekad av Mod+

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka