Nekad .snappy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.snappy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379712289/

Ditt Hex-ID: 1100001549b0921

Vad är din discord tagg? edudum (ska ändra till snappyyyy0 om 2 dgr eftersom jag inte kan just nu för jag har en cooldown pga min kompis eftersom han bytade till edudum)

Vem var det som bannade dig? vet inte vem som bannade men tror det var 1Jabba💯

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag satt mutad/deefad med en grabb i pm som heter Larre och vi chillade i min bil, men efter ca 10 minuter så kom det en grabb som pittade oss och sköt mot oss och då döda jag han sedan cloggade han efter det så hoppade jag support och berättade vad som hade hänt, men när jag satt i väntrum support och kollade på klippet så kom jag på att jag hade pling sfx vilket aldrig kommer hända igen eftersom jag inte har något sådan sfx på min dator sam hade spelat på en 100k or die server vid namn allstar men om jag blir unbannad kommer inte detta hända eftersom jag kommer focuserar på unive till 100 procent

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grabb som lallade samt sköt mot mig och min vän Larre, alltså vi rpa tsm sen kom det en grabb och började skotta utan anledning och rdma oss sen ringde ja larre på dc och sa vad håller grabben på med, varför rdmar han som ett stör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag gjorde fel eftersom jag satt i pm med min polare larre och det kommer aldrig hända igen tro mig eller jag kommer sitta med han i pm men jag kommer inte rpa eller vara inne på servern då samt jag gjorde även fel när jag spealde med pling sfx och när jag spelade på en annan server eftersom jag var medlem o krim på unive då ska jag bara spela på den servern kanske malaka lexty lall om jag är bannad eller det är restart men annars kommer jag inte det. Jag kommer vara seriös till 100 procent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte dom men jag har varit bannad några gång inte många men några.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte varit inne påp allstar från första början utan att bara vara inne på unive och pusha den samt skulle inte suttit med min vän i pm (ber om ursäkt för det).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag bara ska vara inne på unive samt inte sitta i pm med några medans jag rpar eftersom det räknas som meta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka