Nekad snambord11 | Beslut Överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snambord11

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
17
Ditt discord namn: snambord

Ditt Hex-ID: 110000164d00005

Vad för typ av beslut gäller det? Mina roller blev indragna för jag spelade på en annan svensk server. Han som jag tog medlemsintervju sa att jag inte fick spela en annan svensk server på 10 dagar. Men man får aldrig spela på en annan svensk server fick jag reda på. Han som tog intervju på mig tyckte jag var otydlig med.

Vem/vilka tog beslutet? mrpondanski och mrvanix7

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag spelade på en annan svensk server. Han som tog medlemskapsintervju var otydlig med vad han sa. Han sa att jag inte fick spela på 10 dagar men det var under alltid.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tyckte att killen som tog medlemsskapintervju var otydlig med vad han sa.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga men mrpondanski och mrvanix7 vet. Snälla jag behöver verkligen det här.

Tror inte ett dugg på det du säger. Då i flesta fall brukar M.A läsa ifrån ett Manus/Mall.

Ditt discord namn: snambord

Ditt Hex-ID: 110000164d00005

Vad för typ av beslut gäller det? Mina roller blev indragna för jag spelade på en annan svensk server. Han som jag tog medlemsintervju sa att jag inte fick spela en annan svensk server på 10 dagar. Men man får aldrig spela på en annan svensk server fick jag reda på. Han som tog intervju på mig tyckte jag var otydlig med.

Vem/vilka tog beslutet? mrpondanski och mrvanix7

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag spelade på en annan svensk server. Han som tog medlemskapsintervju var otydlig med vad han sa. Han sa att jag inte fick spela på 10 dagar men det var under alltid.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tyckte att killen som tog medlemsskapintervju var otydlig med vad han sa.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga men mrpondanski och mrvanix7 vet. Snälla jag behöver verkligen det här.
Tjena @snambord11 . Du visste gott och väl att man inte får det då de står klart och tydligt i våra regler och standrads. Detta är även någonting som nämns för dig i medlemskaps intervjun. Kommer spara staffs tid och neka denna överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka