Inaktuell snambord11 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snambord11

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Nambord

Ditt discordnamn: Snambord

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? Jag ansöker för jag inte orkar med alla lallare längre som inte förstår regler. Jag vill få stopp på alla lallare som bara förstör servern. Jag tycker om man inte följer reglerna som finns på en server så kan man byta server.Jag kommer hjälpa så mycket jag kan i både discord servern och fivem servern. Jag kommer vara väldigt aktiv. Vara trevlig och snäll mot alla. Vara snabb i /report och /help. Hjälpa folk och banna/ kicka folk som inte kan bete sig. Om jag spelar på min staff karaktär och ser någon lalla så kommer jag inte banna dem direkt utan gå in i samtal med dem genom /samtal (deras id) och säga till dem att dem ska sluta lalla arnas blir dem bannade eller kickade. Jag pallar inte med allt lall på servern och alla som inte följer grundregler. Jag vill skaffa massa nya vänner i staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Många lallare som snor bilar och vdmar allt och alla. Många som inte vet vad /me och /sme är, om man skriver /me drar ut så skiter dem i. Finns vissa som slåss på sjukan och allmänna platser. Många icke medlemmar som bara letar efter servern dem kan lalla i. Folk som glömmer grundregler eller bara skiter i dem. Finns vissa som inte vet vad rp betyder och helt enkelt bara spelar för att förstöra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Snacka med dem icke- medlemmarna som lallar och förstör i servern, säga till dem att Unive inte är en lall server och att om dem ska spela på Unive får dem skärpa sig och börja rpa eller så kan dem lämna och även säga att om dem fortsätter lalla kommer dem bli bannade. Lösa alla problem tillsammans.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Om man går i samtal med någon så ska man vara trevlig mot dem för man ska alltid ha en bra ton mot dem man pratar med. Vara snäll mot alla i Servern även icke- medlemar. Alla i Serven ska bli behandlade lika bra fast dem är mods eller icke medborgare. Helt enkelt, man ska alltid vara snäll och trevlig som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer rollspela ibland med mina vänner på min karaktär Jonas Olsson men kommer minska den tiden om jag blir godkänd. Jag går i skolan måndag till fredag 08:30 till ca 15:30, sen på eftermiddagen och kvällen kommer jag vara aktiv men det kan bero på om jag är med Vänner, Familj eller om jag är ute med hunden. På helger kommer jag vara mer aktiv men kan hända ibland lite saker i livet.

Hur länge har du spelat på Unive? Slutet på Juli 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej tyvärr inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vill gärna inte vara Servervakt ansvarig. Hade gärna varit Medlemskapsansvarig om det går.

Senast ändrad:
Verkar som en väldigt trevlig och underbar person som hade suttit fint i Staff teamet och att ge denna grabb en chans hade inte suttit dåligt, Mvh LK040

Jag tycker att han ska bli staff för han e mogen snäll och trevlig, han ska bli staff han kommer passa bra som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka