Nekad SnakeeeYT | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SnakeeeYT

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ante

Vad heter du på discord? SnakeeeYT#1683

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker det är intressant att ta intervjuer med folk och kolla hur de motiverar och resonerar kring sina svar. Jag känner även att jag vill hjälpa Multistaden och försöka få folk att fortsätta spela på servern efter att de prövat på den så att servern kan växa ännu mer och få en ännu bättre och stabil rp-kvalitet. Jag tycker även att multistaden har en riktigt skön staffkår som jag gärna vill bli mer engagerad i och lära känna bättre.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kan erbjuda en stor mängd aktivitet från min sida både under dagarna och senare på kvällen, är aktiv både på discord och på forumet. Jag började rpa för ungefär 5 år sedan på "Garrys mod" och gick sedan efter ett par år över till FiveM/Gta och har haft ett intresse sen dess. Detta gör så att jag kan alla regler mycket väl, både inom generell rp men även Multistadens regler och jag respekterar de väl. Jag är även mycket bra på att motivera och hjälpa folk som inte kan dessa regler som krävs för whitelist att försöka lära sig dem så att de därefter kan bli whitelistade och inte ge upp och gå vidare.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla som man själv vill bli bemöt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För mig så betyder ordet medlem att man är en del av ett Community. Att man en är gemenskap med alla det andra spelarna runt om i Sverige. Att få ta del av ett så mkt större ansvar en bara att sitta o spela spel och faktiskt få säga sina åsikter och ändra på en server. Med hjälp av min kunskap att prata med folk vill jag göra Unive till ett roliga, bättre och schystare Community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? När man får rollen medlem så blir man en del av Communityt och det är en ganska stor del enligt mig. Personen i fråga ska ha läst alla regler, Fivem reglerna, Medlems reglerna och Discord reglerna. De ska även kunna ta in informationen som står i reglerna och inte bryta mot de ingame, discord eller som medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle tagit som mitt första ansvar som medlemskaps ansvarig är att jag skulle varit så aktiv som jag bara kan som medlemskaps ansvarig. Jag skulle dessutom vara opartisk och behandla alla som jag själv vill bli behandlad i medlemskaps intervjuer. Jag skulle dessutom också tagit medlemskaps intervjuer med folk som har väntat länge med att ta sin medlemskaps intervju. Jag skulle dessutom ta min tid med att kolla igenom alla medlemskaps ansökningar så jag inte godkänner någon som t.ex inte att skrivit utvecklat eller skrivit seriöst.

Hur ser din aktivitetet ut? Hittar oftast på någonting att göra under dagarna men är hemma sedan efter. Jag kommer alltså kunna kolla varje dag, är aktiv mest under eftermiddagarna och kvällen tills natt. Har även 2 skärmar vilket underlättar enormt så att jag kan ha discord uppe i ena skärmen konstant och andra skärmen är jag oftast in-game på eller gör annat. Är hemma flera månader framåt och just nu då jag är ledig så blir det några timmar framför skärmen varje dag, brukar landa på mellan 3-7 timmar. Dessa timmar då jag är online är jag tillgänglig hela tiden och kan ständigt kolla ansökningar.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej bara unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka