Accepterad Snak312 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snak312

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
833
Reaction score
136
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016742382/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ef88dee

Vad är din discord tagg? snak312

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Ludde banna mig eftersom att ifrån hans perspektiv såg det ut som att jag hetsa fram ett scenario. Och jag förstår hur det såg ut ifrån hans synvinkel. Och samt så respekterar jag hans ban. Men jag tycker även att det var lite missförstånd men ifrån hans perspektiv är ban rätt. Men ifrån våra så vart det inte menat att detta skulle ske och jag ber om ursäkt för detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att vi jagade några Atehnas. Och då började vi hetsa emot varandra fån båda parter. Sen så åkte vi efter dom och dom efter oss fram och tillbaka. Och det var hets mot varandra och om och om igen. Sen valde dom att börja skotta mot oss. Och detta leda till att vi skotta tillbaka men jag avlossade inga skott. Efter vi skotta ner dom åkte vi där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Jag hetsa och provcera fram ett onödigt scenario men detta var inte med flit och kommer inte ske igen lovar. Ludde detta kommer jag aldrig göra om har lärt mig av min ban. Och ska tänka på det tills nästa gång. Och nej den var inte felaktigt utan mer ett missförstånd som skede. Och jag gjorde fel i scenariot och kunde gjort det bättre inte hetsa så som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 3 gånger tidigare men alla dessa var 2021. Då var det mest för lall osv detta var dock när jag var helt ny till fivem. Och jag har lärt mig av dessa bans även. Jag lallar inte längre och sköter mig jag var yngre för och var lallare när jag var yngre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hetsa så mycket som jag gjorde och inte provecra fram skott scenarion. Som tidigare sagt var inte detta med flit och kommer inte ske igen. Men som sagt inte hetsa och provecra fram ett onödigt dåligt scenario hade kunnat haft mer trevlig ton och inte vara lika otrevlig som jag va mot den andra parten. Jag hade kunnat istället sagt till att vi ska låta dom vara och ta dom senare inte sitta och hetsa och provecra fram onödigt scenarion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Att inte hetsa fram skottlosningar eller onödiga scenarion och inte sitta och provcera mot folk. Ber om ursäkt för detta och det kommer inte hända igen. Och jag kommer ha mer social rp och tänka på det i framtiden till alla scenarion fram över jag burkar ha social rp men denna gång hade jag inte så bra. Och jag ska tänka på detta. Denna ban har gjort så att jag kommer tänka om när det kommer till krigs scenarion osv så jag uppskattar på ett sätt att ludde tog detta beslut. Utan detta hade jag nog forsatt rp som jag gjorde. Men känner att jag har förståt mitt staff och jag kommer aldrig göra om detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår.

Antar att det kan ta sin tid får vänta helt enkelt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka