- Trådskapare
- Meddelanden
- 833
- Reaction score
- 136
B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
+++++REPVad är ditt namn i verkligheten? Liamo
Ditt discordnamn: Snak312
Ange ditt födelsedatum 7 September 2007
Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staffs eftersom att jag har ju varit staff här tidigare och har mycket tidigare erfarenhet inom just staff arbete. Jag har även tidigare erfarenhet inom dc kommandon och hur man ska agera i olika sitsar vilket gör att jag är en väldigt unik staff med väldigt mycket erfarenhet. Jag har även blivit bra att komprimissa med andra vilket jag va lite sämre på den tidigare gången jag va staff. Jag har även blivit extremt bra på sammarbete och hur man ska bete sig och bara emot andra i staff teamet vilket vissa andra kan tycka är lite svårt. Jag borde även bli staff då jag vet hur man ska arbete beronde på vilket ansvar man har. Jag vet även hur man ska agera på dom olika ansvar så som krim donation event sup och mycket mer. Jag har även tidigare varit kordinatoor över support vilket jag tyckte gick rätt bra hade alltid folk som va aktiv i support. Samt så skulle jag även säga att jag borde bli staff då jag vet hur man ska agera i olika roller hur man ska leda servern till en bättre plats.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? De som lallar och rdm o vdm.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi kan dela upp på olika områden att flera speccar på olika ställen. Samt att flera speccar runt på dom allmäna platserna men även på dom privata ställerna då många lallare och folk som inte kan bete sig brukar befinna sig på.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Skulle säga grunden för att vara proffs i sitt arbete som staff är att veta hur man ska agera i olika situationer. Samt att även kunna sammarbeta med andra och kunna kompremissa med andra i sitt team. Jag tycker även att man ska kunna hantera sina känslor på ett sätt och inte lägga ut dom på spelare vi staffs är där för att hjälpa dom. Samt så skulle jag även säga att man borde veta hur man agerar i ärenden man ska alltid vara lugn och vissa sin bästa sida ifrån sig till spelare och även framför andra staffs. Och att man är aktiv i forumet och vet hur det fungerar.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer såklart prioriterar plugget men på fritiden kommer jag absoult göra staff arbete och vara aktiv på min fritid. Kommer vara in flera timmar på helgerna och absolut under vardagen. Jag är väldigt lätt lärd av mig och det går fort för mig att göra mina läxor och att plugga till prov.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ju spelat på unive flera gånger tidigare men har blivit bannad men har lärt mig av mina misstag. Men sen jag kom tbx var det 2025-10-27.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har väldigt mycket tidigare erfarenhet inom staff arbete. Jag har varit staff på flera olika servers tidigare och samt så kan jag alla kommandon inom staff arbete. Samt så vet jag även hur forumet fungerar då jag har varit ma även på unive och varit mod också på unive innan. Jag har även tidigare erfarenhet inom flera olika ansvar så som krim event donation och mycket mer så jag vet även vad man ska göra när folk gör fel i krimnella scenarion. Samt så har jag även tidigare erfarenhet inom discord hur allt fungerar och jag har även erfarenhet inom ban typer och mycket mer!
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Event
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Servervakt då jag inte har någon alls tidigare erfarenhet inom det.