Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus
Ditt discordnamn: snajker77#5442
Ange ditt födelsedatum 11 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa unive och kunna göra det till en bättre plats för alla. Jag som rpar ganska mycket tycker det är tråkigt att se att regelbrott och skit som händer men inte kunna göra så mycket åt det. Såklart kan man ju skriva en anmälan men det känns ofta som att det inte duger och det vill jag också kunna ändra på. Jag är aktiv på datorn och tror att jag skulle kunna göra ett effektivt staffjobb. Jag kommer att hjälp till genom att till exempel både specca och göra arbete ig samtidigt som jag kanske tar support ärende eller något annat i dc som att svara på frågor. Kommer hjälpa nya till servern och vara aktiv i pm, förklara för den som inte förstår sig på rp men även hjälp och lära dom som spelat längre och har frågor.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 3 timmar oftast mer
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har koll på dom flesta commandon och jag har koll på staff funktionerna i dc.
/kick id anledning
/svban id anledning (bannar en timme)
/ban längd id anledning (bannar en bestämd tid och om man ta 0 är det pbann)
/noclip osynlig och kan flyga
/v bilnamn
/freez id fryser spelaren
/slay id dödar spelaren
/revive id
/offlineban tid hexid anledning
/unban hexid
/giveitem id namn mängd
/addkey namn
/setjob id jobb rang
/bring id drar personen
/dv tar bort bil
/dv område t.ex 10
/tpm
/ooc
/announce
/goto id
/spec id
/specoff
/spec
Finns fler men detta är nog dom som används mest, kanske inte giveitem eller freez men dom andra
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
Ditt discordnamn: snajker77#5442
Ange ditt födelsedatum 11 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa unive och kunna göra det till en bättre plats för alla. Jag som rpar ganska mycket tycker det är tråkigt att se att regelbrott och skit som händer men inte kunna göra så mycket åt det. Såklart kan man ju skriva en anmälan men det känns ofta som att det inte duger och det vill jag också kunna ändra på. Jag är aktiv på datorn och tror att jag skulle kunna göra ett effektivt staffjobb. Jag kommer att hjälp till genom att till exempel både specca och göra arbete ig samtidigt som jag kanske tar support ärende eller något annat i dc som att svara på frågor. Kommer hjälpa nya till servern och vara aktiv i pm, förklara för den som inte förstår sig på rp men även hjälp och lära dom som spelat längre och har frågor.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 3 timmar oftast mer
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har koll på dom flesta commandon och jag har koll på staff funktionerna i dc.
/kick id anledning
/svban id anledning (bannar en timme)
/ban längd id anledning (bannar en bestämd tid och om man ta 0 är det pbann)
/noclip osynlig och kan flyga
/v bilnamn
/freez id fryser spelaren
/slay id dödar spelaren
/revive id
/offlineban tid hexid anledning
/unban hexid
/giveitem id namn mängd
/addkey namn
/setjob id jobb rang
/bring id drar personen
/dv tar bort bil
/dv område t.ex 10
/tpm
/ooc
/announce
/goto id
/spec id
/specoff
/spec
Finns fler men detta är nog dom som används mest, kanske inte giveitem eller freez men dom andra
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
Senast ändrad: