- Meddelanden
- 247
- Reaction score
- 13
Vad är ditt namn i verkligheten? eddie
Ditt discordnamn: smokzy
Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag gillar att hjälpa folk allmänt, skulle säga att jag är bra på den delen. Jag vill hjälpa utvecklingen på servern och kunna förbetta rpn ännu mer än hur den ser ut idag. Jag skulle kollat mycket på cummunity (framförallt Discorden) och jag skulle också kollat på forumet om de skulle vara ngt viktigt elr ngt liknande.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? De jag tycker som inte funkar på unive just nu är lite från olika sidor som t.ex krim rpn och polis rpn.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle ha suttit med andra från staff teamet och skulle granskat de som inte funkar på unive just nu.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja att man ska bete sig som en staff ska vara och att vara kunnig inom sitt område och för att förbättra just den delen som man har som område.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle nog balansera staff arbetet mer jämt så man kan göra sina saker i privata livet och sen så kmr jag fokusera mer på staff arbetet än rp.
Hur länge har du spelat på Unive? 3 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag var staff för snart 1 år sedan och jag är rätt så kunnig inom kommando osv. Svaret är ja, jag har tidigare erfarenheter som helper sedan innan.
/revive (id) återupplever individer
/noclip blir osynlig, och kan flygga runt
/togglename ser ens (steam namn) och ens (id)
/spec (id)
/sc skriver i staffchat
/dv tar bort fordon som är närmast sig
/frezze (id) gör så man står stilla
/toggleid gör så man kan se ens id
/setjob (id) (jobbet) Ger individen Jobbet
/ban (id) (anledning) (längd) (anledning)
/goto (id) Teleportraras till person
/kick (id) (anledning Kickar personen)
/clearchatall (tar bort alla chatter i vänstra hörnet för alla)
/sv skriver i Servervaktchat
/bring (id) Drar personen till dig
/tpm tp till din markering på kartan
/unban (hexid) unbannar en person
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell, Donation eftersom jag är kunnig inom krim ans. Och don ans hade kunnat funka bra för mig då jag vet hur dem agerar sitt arbete!.
Ditt discordnamn: smokzy
Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag gillar att hjälpa folk allmänt, skulle säga att jag är bra på den delen. Jag vill hjälpa utvecklingen på servern och kunna förbetta rpn ännu mer än hur den ser ut idag. Jag skulle kollat mycket på cummunity (framförallt Discorden) och jag skulle också kollat på forumet om de skulle vara ngt viktigt elr ngt liknande.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? De jag tycker som inte funkar på unive just nu är lite från olika sidor som t.ex krim rpn och polis rpn.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle ha suttit med andra från staff teamet och skulle granskat de som inte funkar på unive just nu.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja att man ska bete sig som en staff ska vara och att vara kunnig inom sitt område och för att förbättra just den delen som man har som område.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle nog balansera staff arbetet mer jämt så man kan göra sina saker i privata livet och sen så kmr jag fokusera mer på staff arbetet än rp.
Hur länge har du spelat på Unive? 3 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag var staff för snart 1 år sedan och jag är rätt så kunnig inom kommando osv. Svaret är ja, jag har tidigare erfarenheter som helper sedan innan.
/revive (id) återupplever individer
/noclip blir osynlig, och kan flygga runt
/togglename ser ens (steam namn) och ens (id)
/spec (id)
/sc skriver i staffchat
/dv tar bort fordon som är närmast sig
/frezze (id) gör så man står stilla
/toggleid gör så man kan se ens id
/setjob (id) (jobbet) Ger individen Jobbet
/ban (id) (anledning) (längd) (anledning)
/goto (id) Teleportraras till person
/kick (id) (anledning Kickar personen)
/clearchatall (tar bort alla chatter i vänstra hörnet för alla)
/sv skriver i Servervaktchat
/bring (id) Drar personen till dig
/tpm tp till din markering på kartan
/unban (hexid) unbannar en person
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell, Donation eftersom jag är kunnig inom krim ans. Och don ans hade kunnat funka bra för mig då jag vet hur dem agerar sitt arbete!.
Senast ändrad: