Ej Antagen Sn1pez | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sn1pez

Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
-3
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? Sn1pez

Ange ditt födelsedatum 14 September 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag fick mig att vela ansöka till medlemskaps ansvarig pågrund av att jag har ganska mycket extra tid just nu som jag kan lägga på att hjälpa servern med att få bort spelare som ej ska vara här som sånna som lallare som enbart förstör. Det jag absolut hatar är när det kommer folk och bara förstör servern helt och hållet genom att lalla, vdma på piren tillexempel som händer nån gång, det händer inte hela tiden eftersom staffsen gör ett väldigt bra jobb och hinner få bort dem innan dem skapar problem, men när det väl händer så blir det väldigt tråkigt för de som blir vdmade. Jag vill kunna hjälpa med att få bort personer som enbart är här för att lalla och förstöra. Jag är aktiv och vill testa på något nytt på servern, jag vet medlemskaps ansvarigas uppgifter och vad dem gör. Jag kommer göra mitt bästa för att gottgöra för servern i alla lägen och göra mina uppgifter ordentligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara väldigt aktiv som medlemskaps ansvarig och kommer minska tiden rpandet då jag vill satsa på MA. Jag ska vara så aktiv jag kan och ska göra mina uppgifter väl. Jag kommer va aktiv gällande medlems ansökningar och även försöka satsa ig med reports osv när det inte finns medlems ansökningar på forumet. Kommer hjälpa dem nya spelarna som kommer in på servern och försöka hjälpa dem med att inte göra fel o istället prata med dem istället för att vara hård, för jag tror ibland så räcker det med att prata och ge en varning så att dem nya kan lära sig. Självklart funkar bans jätte bra också, men som sagt ska försöka hjälpa dem nya spelarna som vill börja rpa bra och ha så kul på unive som möjligt. Kommer vara hur trevlig som helst när det gäller när jag tar intervjuer osv. Jag ska ha som mål att dem som ska ta intervju ska hålla sig lugna och inte vara för stressade så ska jag försöka va så trevlig som möjligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med respekt och vara trevliga, eftersom man inte vet hur dem känner sig. Man ska inte vara otrevlig tillbaka om den andra personen kommer in i intervju rummet med en dassig attityd då ska man såklart strunta i det och försöka ta intervjun som vanligt och absolut inte vara otrevlig och börja tjafsa med personen så det blir ännu värre man ska hålla sitt lugn.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vela påverka betydelsen med att man inte ska ta in fel personer som medlemmar in på unive, du ska vara rättvis mot alla. Du har en stor påverkan av vilka du tar in som medlemmar det gör att du måste vara sträng på ansökningarna och inte vara extra snäll för att personen kanske känns som en bra rp spelare, du ska alltså ta in medlemmar som verkligen förtjänar rollen. Du ska lyssna noga på intervjun och även på ansökningen. För om du ger fel person medlem så kanske personen gör nått väldigt dumt och bara förstår servern. Jag vill påverka betydelsen och göra allt för servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska kunna alla grundregler som minst och även ett par fler regler så man verkligen vet att den här personen förtjänar medlem och kommer inte bli en sopa och förstöra för servern. Dem ska även vara trevliga då det är tråkigt om man tar in folk med dassig attityd som vi inte vill ha här på Unive. För att ha medlems rollen så ska man vara välförtjänad medlems rollen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mina ansvar är att kunna få in fler välförtjänade spelare och inte massa spelare som endast är här för att förstöra. Vara aktiv här på forumet så ingen ska behöva vänta flera timmar eller halvtimmar utan de ska gå på max 5-10 minuter dem ska få vänta helst inte ens det utan så tidigt så möjligt. Vara aktiv i intervju rummen när det dyker upp nån som ska ta intervju. Hjälpa nya spelare med det dem behöver hjälp med. Aktiv ig med reports när det kanske redan är nån som tar intervjuer eller ansökningar på forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar har jag skola från 8-15 så kommer vara aktiv med medlemskaps ansvarig med ungefär 5 timmar ish. Helger är lite längre så ungefär 7 timmar med medlemskaps arbete. Lov är samma som helger ungefär eller mindre på lov.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Är helper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka