Accepterad snöviit | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snöviit

Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Martina

Vad heter du på discord? snöviit

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2001

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har tänkt att bli staff i längden, men jag vill börja från grunden och växa inom unive inom straffarbetet. Jag vill även göra det bästa för Unive och dra in mer vettigt folk in till servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kan ta ett ansvar och mogen. Jag gillar nya utmaningar och växa. Jag är i aktiv både natt och dagtid. Jag har ett gott bemötande, respekt och väldigt glad tjej. Jag är snabb lärd inom system och kommer förenkla ert jobb genom att ta så många ärenden inom intervju och forumet som möjligt. Jag har även börjat tröttna under dagtid på roleplay och vill börja satsa högre.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska har ett gott bemötande mot alla. Man ska alltid har respekt och vara lyhörd oavsett kön, identitet och religion samt ålder. Det värsta som finns är mobbning i mina ögon. Alla är lika mycket värda. Jag vill att dom som ska bli medlemmar på servern ska ha en bra bemötande mot alla. Min syn just nu är att det är många som just nu förnedrar främst tjej på grund av att dom spelar rp och komma flera olika kommentarer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Tycker genuint att det ska bli lite tuffare med att bli medlem på Unive för att det finns flera som inte tar roleplay seriöst och behandlar världen som vanliga gta värld. Tycker det ska bli mer strängare på intervju och fler frågor som utmanar dom kommande medlemmarna för att bli godkända. Fler spelar som förstår suntförnuft och en socialrp. Dom ska inte bara komma in och tro att man kan skjuta hur som helst. Tycker även att det ska bli strängare med att bli kriminell för att visa förstår fortfarande betydelsen av suntförnuft.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Förstår hela innebörden på suntförnuft. Kunna grundregler in och ut för att dom ska förstå innebörden på roleplay spelande. Respektera andra spelare i servern och ha en mer socialrp nivå. Det är flertals som bara lever sig in att skjuta och tänker inte på ett suntförnuft, lite som jag skrev där uppe att dom lever sig in som att det är vanlig gta värld. Tycker som sagt att man verkligen ska förstå innebörden på roleplay innan man börjar spela det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Delaktig och aktiv ofc. Det är en titel och då får man visa att man förtjänar titlen.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv vardag, alla olika tider.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Varit medlems ansvarig tidigare men blev sjuk under en period och vart väldigt oaktiv under den perioden. Vill börja om på nytt igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka