Inaktuell Noxyy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalali

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? noxyy_123 ELLER Noxyy

Ange ditt födelsedatum 26 September 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till medlemskap ansvarig eftersom jag har alltid velat läsa medlemsansökningar, på andra servrar så behövde man v a ''helper'' för att kunna va medlemsskapsansvarig men här på Unive så kan man ansöka utan helper och det är därför jag ansöker nu, jag kommer vara aktiv, trevlig, rolig, respektfull, ärlig och engagerad, som sagt jag älskar att läsa ansökningar själv så har jag aldrig gjort det men det ska bli spännande att se hur det funkar och hur ni jobbar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag kommer som sagt vara aktiv, trevlig, rolig, respektfull, ärlig och engagerad, jag kommer som sagt vara JÄTTE aktiv, Jag kommer få in många testmedlemar, jag kommer läsa JÄTTE många ansökningar alltså så många som jag bara kan, alltså detta kommer jag bidra med. Alltså jag kommer typ vara aktiv typ 3-4 timmar per dag eftersom jag tycker att det är så HIMLA kul, så detta är vad jag kommer bidra med.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag hade svarat på ansökningar på de sättet som dom är skrivna på alltså om ansökningarna är bra och tydliga så kommer jag godkänna samt om den är lång alltså jag menar då inte en hela saga jag menar kanske 3-4 rader per fråga eller inte per fråga men jag menar alltså t.ex. om det hade varit en fråga om ''prata om din karaktärs bakgrund'' då hade jag velat se 3-4 rader eftersom det är en medlemsansökan, men om det är andra frågor som inte handlar om såna grejer så hade det inte behövd vara så långa texter men det hade ju varit bra och kul att läsa om det hade varit långa texter men det behöver inte det från min sida.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Alltså jag hade visat mig engagerad alltså att folk ser att man har kul på servern att folk ser att servern har aktiva spelare att folk ser att folk har aktiva helper och att man visar att servern har aktiva server vakter samt aktiva medlemskap ansvariga som jag ansöker mig till nu, alltså att man visar sig engagerad i servern samt att man visar att man har kul i servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bra rp nivå och med det så menar jag med att folk inte ska feara folk ska ha socialrp och alla dom där reglerna som servern har, suntförnuft, combatlogging/clogg, rdm, vdm, PWG.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle va att läsa så många medlemskaps ansökningar som jag bara kunde som sagt jag kommer vara JÄTTE aktiv 3-5 timmar på dag.

Hur ser din aktivitetet ut? Själv är jag aktiv varje dag 7 timmar per dag i Unvie just nu, men jag kommer också vara JÄTTE aktiv som medlemskap ansvarig om jag skulle bli det.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka