Accepterad SMURF | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SMURF

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988173900/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d44a24c

Vad är din discord tagg? jooohny

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-25 182416.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde mig tredjeparts program vilket bröt mot regel 4.4c

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på första bästa servern efter jag hade skaffat Skript.gg Första gången i mitt liv jag använda inte fusket i ett sådant sätt att jag hade övertag i scenarion utan jag använde bara fusket för att kolla fuktionerna vilket jag i nu efterhand förstått att det är dumt detta ska aldrig hända igen då unive är väldigt rolig server att rpa ifrån då den ger så mycket möjligheter att träffa nya människor och vänner så om jag hade kunnat få en till chans hade det uppskattats jag kommer aldrig fuska igen för jag märker hur tråkigt det blir när just sånt här händer och det är bara önödigt med fusk då unive är rollspel vilket betyder att man kanske inte behöver vara bäst på att skjuta utan man kan också ha kul utav att bara connecta med andra spelare på servern och bygga up vänskaper över tid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte erat fel utan detta var fullt på mig eftersom att jag änvände mig av tredjepartsprogram.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång tidigare men det var från discorden och efter det har jag lärt mig att ha respekt mot alla staffs och högre uppsatta på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit dum och fuskat det var så onödigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att fusk bara förstör rpn och det är inte kul med fusk jag säger såhär unive är 100000 gånger bättre utan fusk alla dagar i veckan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka