Vad är ditt namn i verkligheten? Scott
Vad heter du på discord? SCOTT.S#6666
Ange ditt födelsedatum 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 15:50 till 23:00+
tis 15:40 till 23:00+
ons 14:10 till 23:00+
tors 15:00 till 23:00+
fre 13:25 till 00:00+
lör 10:00 till 00:00+
sön10:00 till 23:00+
kan variera alltså t.ex om jag har prov nästa dag.
Berätta om dig själv Jag var uppväxt på Södermalm i Stockholm men vid 9 års tiden så flyttade jag ner till Småland där bor jag ännu än , jag har tre husdjur en häst och två katter. Jag är en lugn person som inte brukar dra försnabba slutsatser jag tänker alltid igenom innan jag gör något jag tycker det är bättre. Jag tränar handboll och ishockey men efter så ägnar jag mig åt unive eller skolan. Jag har tre systrar och mamma och pappa, jag brukar också åka upp till Södermalm och Östermalm där jag har två våningar då brukar jag träffa mina kusiner och andra gamla vänner.
Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag support så skulle jag sitta i support och ta så många ärenden som möjligt för att hjälpa communityt så mycket jag kan. Jag hade även kollat och svarat på ban överklaganden på forumet varjedag och försöka göra mitt bästa för att vara opartisk i alla ärenden. Jag hade även svarat på alla reports och helps som vi får in från olika personer som behöver hjälp, jag skulle kolla över torget eller kolla över de centrala stan för att förebygga lallande och se till att alla sköter sig. Jag hade även lagt hög prioritet på servern och försökt att lägga ner så mycket energi som möjligt på servern och på communityt för att hjälpa alla medlemmar. Jag hade även försökt att svara på så många tickets som möjligt för att hjälpa alla som behöver hjälp med något. Under skolan hade jag suttit och försökt svara på tickets genom mobilen om det är något som jag kan hjälpa till med utan att sitta vid datorn. Jag skulle helt enkelt engagera mig i servern och verkligen lägga ner mycket tid på serverns välmående och alla medlemmar i communityt. Jag hade försökt vara så trevlig som möjligt så alla kan känna att de kan få den hjälp de behöver och att de vet om att de har ett staff team som bryr sig om sina spelare och försöker hjälpa så mycket som de kan. Jag hade försökt att få servern att se bra ut så att nya spelare så de stannar och bygger upp en bra gubbe som de kan spela på och så de stannar länge och känna att servern har ett bra staff team som hjälper dem när de behöver hjälp och en server med bra rp och mogna spelare. Jag kommer att spendera mycket tid på att göra staff arbete för servern och se till att jag gör så bra jag kan i alla situationer och ärenden. Jag hade lagt ner tid på att försöka få spelare att uppskatta engagemanget man som staff lägger ner på servern så att de stannar längre och har kul i sin rp. Jag vill få alla spelare att känna sig välkomna när de spelar på Unive och att de har ett bra staff team som de kan vända sig till om de behöver hjälp med något eller få svar på en fråga. Jag hade försökt vara så aktiv som möjligt så att jag kan hjälpa så många spelare som möjligt. Jag hade även lagt ner tid på att försöka vara så professionell som möjligt så att serverns spelare kan se upp till staff teamet. Jag vill försöka få servern att se bra ut för nya spelare och se till att de vet om att de har ett pålitligt staff team och en hög rp nivå på servern.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat totalt
1405 timmar på steam
Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support på Unive är framför allt gemenskapen i staff teamet men också känslan att man kan påverka servern genom att vaka över lalliga platser som torget och veta att man gör skillnad för att höja rp nivån. Jag vill också hjälpa och ge tillbaka till servern genom att ta så många ärenden som jag hinner och ständigt kolla tickets. Jag vill även hjälpa spelarna på Unive genom att gå på reports och försöka göra allt jag kan för att hjälpa alla spelare om de behöver hjälp med något. Jag tycker även att det är roligt att göra staff arbete då jag gillar att få saker gjorda och veta att jag gjort någonting bra som hjälpt andra. Jag tycker att Unive har en extremt bra community och server och jag vill verkligen hjälpa serverns Spelare på något sätt och jag känner att support är det jag vill hålla på med på min fritid.
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att lägga ner tid varje dag och kämpa för att Unive ska bli så bra som möjligt och jag kommer att att spendera timmar varje dag för att alla som behöver hjälp får den hjälp de behöver. Om någon behöver hjälp så ska de kunna få det och alla som bryter mot reglerna ska få den tillsägelser, varningen eller banen som de förtjänar beroende på vad för regelbrott de begått. Jag kommer ge allt för att alla ska kunna få sitt supportärende eller sin ticket svarad på och förhoppningsvis komma med en bra lösning för dem så de kan fortsätta med sin rp och veta att de kan komma tillbaka till support om de behöver hjälp med något annat och veta att de verkligen får den hjälp de kan behöva. Jag kommer att vaka över torget och andra stället nästan hela tiden samtidigt som jag tar supportärenden och svarar på ban överklaganden för att göra mitt arbete så effektivt som möjligt. Jag kommer även vaka på ett så effektivt sätt som möjligt genom att vaka på lalliga ställen och se till att lallare och andra som begår regelbrott får vidtagna åtgärder jag har även varit sr.mod på en annan server som heter carolina state rp där var det mycket lall och annat så jag har mycket erfarenhet inom att hjälpa servern jag känner också många supports och mods som är aktiva varje dag.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag skulle säga att jag är väldigt erfaren inom allt som man behöver veta för att vara support staff. Jag vet hur man ska behandla de som behöver hjälp så de kan berätta fullt ut vad som har hänt så jag kan hjälpa de på det bästa möjliga sätt, för att ge dem en bra uppfattning om hur staff teamet är som personer och hur jobbar och hur dem beter sig. Jag kan också det mesta med att helt enkelt vara support eller staff och jag tror att jag kan det mesta inom support men jag kan alltid lära mig mer om det är något nytt eller anpassa mig till yrket om det skulle behövas som jag sa innan har jag varit sr.mod på en annan server då jag vet mycket från den servern.
Jag har två och ett halvt år med erfarenhet.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja har kunskap av många olika kommandon t.ex
/goto Teleportera till angivet id
/dv Ta bort bilen närmast dig
/bring Teleportera en spelare till dig
/spec Följ en spelare automatiskt i noclip
/giveitem Du ger angivet id ett föremål
/giveweapon Du ger angivet id ett vapen
/givemoney Du ger angivet id pengar
/setgroup Sätter valt ID till en speciell grupp, till exempel servervakt, support, mod mm.
/setperm Ger valt ID ett nummer som bestämmer hur mycket “makt” denne person har
/clearchatforall Rensar chatten för alla på servern
/freeze Frys en spelare så att hen inte kan röra sig
/announce Annoncerar ett meddelande till hela servern
/kick Sparka ut en spelare från servern
/noclip Flyg runt genom byggnader och väggar så man kan se vad spelare håller på med
/sqlban Du bannar en spelare i angiven tid
/sqlunban Du unbannar en spelare
/sqlbanhistory Du ser historiken för de som blivit bannade
/sqlbanoffline Du bannar en spelare som är offline
/setjob Du ger angivet id ett speciellt jobb
/tpm Teleporterar till markör
/revive ressar en spelare som har dött eller gör så en person får tillbaka sitt hp
/sc då skriver man till staff chatten om man ska dela ut information
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system?
Jag skulle säga att jag lär mig snabbt för det gör jag i skolan och på andra aktiviteter.
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive, jag tycker personligen att unive är den bästa servern som finns att spela på.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är också medveten av att jag inte kommer kunna rpa och det är jag helt okej med

Nekad