Nekad SMSW07 | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SMSW07

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Scott

Ange ditt födelsedatum 26 Maj 2021

Vad heter du på discord? SCOTT.S#6666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 15:50 till 23:00+
tis 15:40 till 23:00+
ons 14:10 till 23:00+
tors 15:00 till 23:00+
fre 13:25 till 00:00+
lör 10:00 till 00:00+
sön10:00 till 23:00+

Hur länge har du spelat på Unive? 1400+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Mitt mål är att hålla borta lallare och regelbrytare från servern och se till så att folk sköter sig för att det ska bli en hög och bra rp nivå på servern och underlätta allt de grymma jobbet staffsen gör på servern. Jag kommer även hålla extra mycket koll på ställen som torget och spawnpunkter eftersom det ofta förekommer lall där. Jag kommer också kolla så det inte ligger folk döda på torget om det inte är ett scenario såklart för de är inte super verkligt och isåfall /reviva personen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har spelat på servern ett bra tag nu och börjar tröttna på alla lallare och folk som bryter mot regler. Jag vill därför bli servervakt och vara delaktig i att höja rp nivån på servern och minska på lallare och andra som bryter mot regler på servern. Om jag någonsin ser någon göra något grovt (grovt bryta mot en regel) så kommer jag kontakta staff och visa video på vad som har hänt så dem kan ge en längre ban. Jag kommer även vara en aktiv servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer försöka höja rp nivån genom att minska på lallare på servern och folk som bryter mot regler så att rp nivån höjs. Jag kommer även hålla extra mycket koll på ställen där det brukar förekomma mycket lall som på spawnlocations och torget. Jag vill även bli en större del av Unive så jag kan hjälpa staff teamet och underlätta deras grymma jobb.

Varför ska just du bli servervakt? När jag spelar på servern så möter jag många lallare som t.ex stjäler min bil framför stora grupper av människor eller lallare som alltid ska hitta bråk och som skriker och svär på en som inte är så jätte bra rp. Eftersom staffs inte alltid finns på plats så är det ofta svårt att göra någonting för att stoppa dessa personer och dem brukar oftast komma iväg utan något straff. Jag vill därför bli servervakt för att kunna göra någonting i dessa situationer och kunna kicka eller ge dem en kortare ban för att höja rp nivån så de blir roligare för alla på servern. Jag är även en snabb lärd och om det är något nytt som kommer så är jag snabb på att lära mig de.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna hjälpa till folk och höja rp nivån på servern genom att minska på lallet och kunna kicka eller ge folk en kortare ban om dem inte sköter sig. Jag vill även kunna hjälpa till staffteamet eftersom jag vet hur grymt jobb dem gör.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan alla

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans någon liten tabbe som jag har fått överklagad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Du får bara göra en per vecka!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka