- Meddelanden
- 247
- Reaction score
- 13
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie
Vad heter du på discord? SmOkZy#0918
Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag börjar med att vakna tidigt på vardagarna, går till skolan och pluggar sen kommer jag hem olika tider och sen chillar jag tills klockan blir kanske ungefär 15:40 sen går jag in på datorn och sen börjar jag gibba.
Jag kommer kunna spela olika tider om dagarna.
Måndag: 15:30 - 22:40
Tisdag: 15:30 - 22:40
Onsdag: 14:20 - 22:30
Torsdag: 15:30 - 22:20
Fredag: 14:20 - 03:30
Lördag: 13:00 - 03:30
Söndag: 13:00 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år lite mer
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/939192212695166976/994799663242821642/unknown.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. EN servervakt enligt mig är en person som har fått ett väldigt stort förtroende av staffs. Dem är också till för att underlätta för staffs. Dem ska rpa som vanligt och inte leta fel hela tiden på varje person. Dem ska rpa som vanligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag är lämplig som servervakt eftersom att jag har rpat ganska länge samt att jag kan alla reglerna på servern. Jag har även bra koll på hur man är SV då jag har många polare som har vart/är det innan och dem har visat och förklarat hur man gör som SV.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korruption eller abusa sina perms innebär att man använder sina perms för att få en fördel i sin rp som att till exempel att man revivar sig själv efter man har dött i ett scenario eller att man bannar en person för att komma bort/undvika från ett scenario.
Vad heter du på discord? SmOkZy#0918
Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag börjar med att vakna tidigt på vardagarna, går till skolan och pluggar sen kommer jag hem olika tider och sen chillar jag tills klockan blir kanske ungefär 15:40 sen går jag in på datorn och sen börjar jag gibba.
Jag kommer kunna spela olika tider om dagarna.
Måndag: 15:30 - 22:40
Tisdag: 15:30 - 22:40
Onsdag: 14:20 - 22:30
Torsdag: 15:30 - 22:20
Fredag: 14:20 - 03:30
Lördag: 13:00 - 03:30
Söndag: 13:00 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år lite mer
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/939192212695166976/994799663242821642/unknown.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. EN servervakt enligt mig är en person som har fått ett väldigt stort förtroende av staffs. Dem är också till för att underlätta för staffs. Dem ska rpa som vanligt och inte leta fel hela tiden på varje person. Dem ska rpa som vanligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag är lämplig som servervakt eftersom att jag har rpat ganska länge samt att jag kan alla reglerna på servern. Jag har även bra koll på hur man är SV då jag har många polare som har vart/är det innan och dem har visat och förklarat hur man gör som SV.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korruption eller abusa sina perms innebär att man använder sina perms för att få en fördel i sin rp som att till exempel att man revivar sig själv efter man har dött i ett scenario eller att man bannar en person för att komma bort/undvika från ett scenario.