Nekad Smokezz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#1111

Vem var det som bannade dig? Oskar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-13 210447.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag sköt som icke krim och det såg inte så bra ut och var inte ett smart val.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och Carlborg var i humane Labs och testade buggar. Sen så när jag skulle ut så kom någon radom och sköt mig och Carlborg. Sen så ser jag att han Combatloggar så jag ressar mig och Carlborg. Sen så speccade någon det. Dem sa att vi lallade för att det var tydligen någon jag kände. Vet fortfarnde inte vem det var som sköt mig. Tbx ti sak. Sen så gick det en stund så hade jag och Carlborg indraget. Jag visste inte vem som drog den. Så vi hoppade support. En helper sa att det var Axeeo. Så jag skrev till honom. Varför drog du min krim. Han svarade för att ni lallade i humane labs. Jag fick klipp på det och det såg lalligt ut men ska jag vara ärlig så var det faktist inget lall. Jag förklarade och han iggade det. Sen så hoppar jag don för att se om jag fick prishöjning. Då säger han att jag fick prishöjning Level 3. Jag frågade hur mycket det var han sa det kommer kosta 600 kr. Jag bara okej tack. Sen så stängde jag av datorn och gick ut med vänner istället. Sen när jag kom hem runt 19-20 så går jag in. Jag åker rundor med folk som jag rpade med när jag var krim. Sen så sa dem ska vi skjuta dessa. Sen hade jag vapen på mig. Så dum som jag var hoppade jag ut ur bilen och sköt ner dom ensam utan dem andra. Och sen så dog jag. Jag buggade under marken sedan så bad jag om bring men då fick jag en ban för krim utan krim. Sen efter ett tag så försökte jag connecta igen men då stog det Inkompetent/Terrodåd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en rätt lagd ban för det var ganska dumt att jag valde att skjuta som icke krim och det kommer inte hända igen. Tro mig. Har tagit lärdom av denna ban. och kommer inte upprepas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har runt 50-60 bans och har spelat ganska länge minns inte alla men har en del bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade bara kunnat skita i att rpa den dagen. För att då kan man tänka efter lite och inte göra snabba dumma beslut. Samt tänka över vad man vill göra inom rpn. Te.x jobba som meko eller sjukvårdare. Men dum som jag var så gick jag in och rpade innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska ta en paus eller tänka över vad man ska göra inom rpn och inte göra några dumma snabba beslut. Kommer verkligen ta lärdom av detta för att detta var ett snabbt dumt beslut. Kommer inte upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka