Accepterad Smokezz | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#3478

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 4 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att jag dödade en kille och sedan efter en stund lootade jag honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att vi var vid vårat gänghus och chillade sen taggade vi till bloods. Ingen var hemma hos dem så vi körde hem igen. Jag märker att vi har en bil bakom men den blåser förbi mig så tänkte inte mer på den. sedan när jag är på väg in i rondellen så tutar han. jag stannar och han börja hetsa. Han går in i familjer och säger att han ska hugga och skjuta oss. Tänkte inte mer på det så jag körde upp. Sedan efter 10 minuter så står dem kvar och hetsar mot oss så jag väljer att skjuta föraren och försöka kidnappa han brevid men han drog upp vapen och mot mig men jag sköt ner han först. Efter ett tag när vi har säkrat området så tar jag hans kropp går runt ett hörn sen tar jag en glock och en mobil sen dumpar jag han i busken. Efter ett tag när vi som var med i senariot snackade i discord så blev jag indragen i support sen så fick jag återgärder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100 procent en rätt plaserad ban efter som att ser nu i efter hand att det kanske inte såg så bra ut från staffs håll att jag inte kanske hade tillräkligt med saker för att döda honom. samt att kanske inte ska skjuta för minsta lilla som händer. Och lootningen förstår jag. Jag skulle väntat ett längre tag kanske ringt flera. Och kollat av området så där inte var poliser eller fler personer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat på servern i snart 3 år och har ganska många bans kommer inte ihåg alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade bara kunnat åkt där ifrån sen inte tänkt mer på det. Eller bara låtit de vara. Men tyckte att det var drygt att dem kom upp i rondellen för att hetsa och bara skapa bråk så sköt honom. Var fel av mig och det kommer inte att hända igen. Samma med lootningen att jag kommer inte loota dirrekt. Jag kommer säkra området och kolla av så det är 100 procent att jag inte dör och att vi har övertag i senariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska skjuta för minsta lilla samt att man inte ska skjuta ner någon dirrekt. Man kan låta senariot gå lite och se vad som händer istället för att skjuta dirrekt. Samma med lootning att se till så vi har övertag i senariot samt att vi är på ett säkert ställe när vi lootar att vi har kollat av osv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har full förstålse för det

Tillbaka