Accepterad smokeyyotf | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokeyy22

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199353691915/

Ditt Hex-ID: 1100001530dff0b

Vad är din discord tagg? smokeyy#1200

Vem var det som bannade dig? vet faktiskt inte. tror san eller 320. för att ingen skrev till mig efter när ja blev bannad det var bara en dc bott som skrev till mig att jag var permanent bannad.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det började såhär. Jag var en aktiv spelare på Unive med massa roller som ped, medlem och donator. och jag tror Staffsen hade ALL rätt till att banna mig. Jag förstår till 100% att staffsen bannade mig och jag blev bara bannad på dc servern inte ig. jag hade på så man såg att jag spelade ortenwave roleplay och då sa en staff att jag får roller på servern och då spelade ja där lite men sen skulle jag allt tabba och fick en notis att jag är Permanent bannad från Unive discorden och då tyckte jag att dom hade all rätt till det för jag var lite dum där. [KORTFATTAT] Jag blev p bannad för jag spelade på ortenwave. och

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade på unive sen invade en staff mig och gav mig roller och jag gick in på servern och då efter det så fick jag en notis av den discord bott att jag blivit bannad och jag tyckte verkligen att dom hade all rätt till banna mig från Unive discorden och det var jävligt dumt av mig ångrar mig så mycket och ber om en annan chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna bannen var absolut inte felaktig denna bannen var 101% rätt. För att jag kan ej gå och spela på en annan servern när jag är en aktiv spelare på unive hjälpte även philip320 med en liten dupe och jag var seriös när jag var på Unive roleplay. Somsagt tycker denna ban var rätt och jag försöker nu bli unbannad och börja spela på Unive roleplay igen för jag vill rpa och kommer även köpa Krimroll på Unive och kommer då vara lika seriös som jag var innan på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad på unive 2 gånger. har lärt mig jätte mycket och det kommer inte hända igen och jag blev ju unbannad och nu är jag bannad och ber om en till chans här på unive roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes kunnat gjort det mycket annorlunda. skulle kunnat bara lämna unive och börja spela på den andra servern istället. men jag var ju dum och var ju en aktiv spelare på unive roleplay och jag hade kul. med mina vänner vi hade roliga scenarion och vill spela på unive igen. detta kommer absolut inte hända igen och ni hade även all rätt till att banna mig och kunde ha gjort det mycket bättre men tänkte ju inte så långt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att ABSOLUT inte spela på en annan server när jag är aktiv spelare på unive roleplay det är bara dumt och ser ABSOLUT inte bra hade ju även en ped för 900kr och jag vill rpa på unive roleplay igen och har lärt mig den viktigaste grejen att inte vara aktiv på en annan server när jag spelar på unive det är oförskämt. och jag hoppas ni kan ge mig en annan chans tack.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes tack.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka