smokeyy22
Icke Medlem
- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- -2
Vad är ditt namn i verkligheten? ayhan
Ditt discordnamn: smokeyy#1200
Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff här på unive roleplay eftersom jag är en jätte aktiv person gillar att prata med folk i support hjälpa till i servern, jag gillar vara aktiv o dcn och hjälpa människor som sagt, kommer vara så effectiv som möjligt, ska försöka bygga upp mig så jag blir högre upssat, jag kommer vara aktiv ingame samt dcn, jag kommer ta emot kritik som inte vissa andra staffs gör, kommer även banna kicka timeouta folk från dcn som lallar och bryter mot unives regler. kommer försöka utveckla och fixa rpn så bra som möjligt här på unive roleplay, jag kommer vara i staff teamet länge kommer vara snäll mot spelarna här på servern, ser jag om det är mycket personer inne på servern kommer jag bidra till att ta reports och speca folk vid utsatta områden som piren och torget,kommer lägga ner all min tid så att 320 server bli bra, kommer ej lalla, kommer bli medlemsanskapsansvarig så att andra staffs inte behöver lägga ner sin tid på sånt kommer göra alt så servern blir bra, kommer va aktiv i dcn när jag är i skolan då jag har min mobil eller dator på rasterna osv kommer ej va oaktiv kommer göra så folk inte behöver skriva tex -rep alla helpers tar inga reports kommer försöka gå på alla repors osv.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? på morgonen från kl 8,30 till 00 på natten på vardagar på helgar går jag nästan aldrig ut så från kl 09.00 till natten ksk 04.00
måndag:08.00-00.00
tisdag:08.00-00.00
onsdag:08.00-00.00
torsdag:08.00-00.00
fredag:14.00-03.00
lördag:12:00-04.00
söndag:11:00-00.00
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på unive sens 2021 fast då gibbade jag ej så mkt. nu har jag spelat här i nån månad
Har du tidigare erfarenheter som staff? yes har tidigare vart staff på många svenska rp servrar och vart promotad snabbt för mitt jobb. jag kan lösa allt inom donation ärenden kan även. allt inom krim rpn, skulle passat bra som krim ansvarig.
/noclip [man går in i noclip]
/noclip (id) [sätter någon annan i noclip]
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig] [Mods+]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/spec [kommer in i spec menyn]
/spec off [man sluttar speca]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/addkey (namn) [man spawnar in en nyckel]
/ped (id) [man ger någon ped menyn]
/clearchatforall [man tar bort allt som har skrivits i chatten]
/skin (id) [ger någon skin]
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? , Kriminell. för att jag har mycket erfanheter inom dessa områden och skulle passa bra som dessa jobben. skulle säga att jag främst vill jobba inom krim området för tycker det är nice och jobba med kriminella på servern då jag själv är krim på unive. jag kommer absolut inte vara rädd för att dra folks kriminell roll om dom gjort något regelbrott. skulle passa bra som krim ansvarig.
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är beredd att jobba inom allt.
Ditt discordnamn: smokeyy#1200
Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff här på unive roleplay eftersom jag är en jätte aktiv person gillar att prata med folk i support hjälpa till i servern, jag gillar vara aktiv o dcn och hjälpa människor som sagt, kommer vara så effectiv som möjligt, ska försöka bygga upp mig så jag blir högre upssat, jag kommer vara aktiv ingame samt dcn, jag kommer ta emot kritik som inte vissa andra staffs gör, kommer även banna kicka timeouta folk från dcn som lallar och bryter mot unives regler. kommer försöka utveckla och fixa rpn så bra som möjligt här på unive roleplay, jag kommer vara i staff teamet länge kommer vara snäll mot spelarna här på servern, ser jag om det är mycket personer inne på servern kommer jag bidra till att ta reports och speca folk vid utsatta områden som piren och torget,kommer lägga ner all min tid så att 320 server bli bra, kommer ej lalla, kommer bli medlemsanskapsansvarig så att andra staffs inte behöver lägga ner sin tid på sånt kommer göra alt så servern blir bra, kommer va aktiv i dcn när jag är i skolan då jag har min mobil eller dator på rasterna osv kommer ej va oaktiv kommer göra så folk inte behöver skriva tex -rep alla helpers tar inga reports kommer försöka gå på alla repors osv.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? på morgonen från kl 8,30 till 00 på natten på vardagar på helgar går jag nästan aldrig ut så från kl 09.00 till natten ksk 04.00
måndag:08.00-00.00
tisdag:08.00-00.00
onsdag:08.00-00.00
torsdag:08.00-00.00
fredag:14.00-03.00
lördag:12:00-04.00
söndag:11:00-00.00
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på unive sens 2021 fast då gibbade jag ej så mkt. nu har jag spelat här i nån månad
Har du tidigare erfarenheter som staff? yes har tidigare vart staff på många svenska rp servrar och vart promotad snabbt för mitt jobb. jag kan lösa allt inom donation ärenden kan även. allt inom krim rpn, skulle passat bra som krim ansvarig.
/noclip [man går in i noclip]
/noclip (id) [sätter någon annan i noclip]
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig] [Mods+]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/spec [kommer in i spec menyn]
/spec off [man sluttar speca]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/addkey (namn) [man spawnar in en nyckel]
/ped (id) [man ger någon ped menyn]
/clearchatforall [man tar bort allt som har skrivits i chatten]
/skin (id) [ger någon skin]
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? , Kriminell. för att jag har mycket erfanheter inom dessa områden och skulle passa bra som dessa jobben. skulle säga att jag främst vill jobba inom krim området för tycker det är nice och jobba med kriminella på servern då jag själv är krim på unive. jag kommer absolut inte vara rädd för att dra folks kriminell roll om dom gjort något regelbrott. skulle passa bra som krim ansvarig.
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är beredd att jobba inom allt.
Senast ändrad: