Accepterad Smokey752 | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey752

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Ditt discord namn: smokey752

Ditt Hex-ID: steam:11000014139a053

Vad för typ av beslut gäller det? 7 dagars ban och indragna roller.

Vem/vilka tog beslutet? @ken

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag använde mig av meta gaming på ett sätt som jag inte visste var ett regelbrott

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att det är felaktigt för jag ska egentligen vara medlem men var test medlem, och det jag vill komma fram till är att jag blev test medlem den 13 november och efter elva dagar som test medlem så skrev jag till mods om att ge mig medlems roll men ingen svarade och nu blev jag bannad och fick indragna roller. jag tycker att jag förtjänar en andra chans för det här är första gången jag blir bannad och jag visste inte att det var ett regelbrott eller jag visste att meta gaming var ett regelbrott men det scenariot som jag blev bannad för var jätte struligt scenario. men iallafall så tyckte jag också att dem som tog mina roller och dem som banna mig tog det i fördel att jag var test medlem. men det dem inte vet är att jag egentligen skulle vara medlem men ingen svarade så nu blev det som det blev. och jag ber om ursäkt för det jag gjorde men jag ber om en andra chans och nu har jag mer koll och jag kommer ta vara på den här chansen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://discord.com/channels/406833868608372737/709024742031491082/1306300696663953449

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka