Nekad Smokey752 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey752

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Ditt discord namn: smokey752

Ditt Hex-ID: steam:11000014139a053

Vad för typ av beslut gäller det? indragen test medlem och krim och bannad från unive dcn

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog banna mig från dcn och drog mina roller sen neka 320 min ban överklagan

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag blev anti cheat bannad när jag inte ens har fuskat och vet inte hur man fuskar sen skapade jag en ticket och skrev till mods i pm sen skrev jag till hedgehog och då skrev jag ganska långa texter sen svarade han med en gif och då tog jag skärmdump sen skicka jag ut den i min ticket . och efter att jag skickade ut den så claimade han den eller vad det var men han gjorde nått så det bara kan va han som ser den och limpis o 320 sen skrev jag i ticketen snällt att han kunde åtminstone svara mig ifall han har claimat ticketen sen från ingenstans bannar han mig från unive dcn och drog mina roller och han har inga bevis på att jag har fuskat.

Hur är beslutet felaktigt? för att jag har inte fuskat utan eran anti cheat har ksk råkat göra fel vilket den gör jätte ofta med många spelare på unive. för jag låg död på marken och sen från ingenstans så blir jag anti cheat bannad sen vill ingen pc checka mig eller nått och det är så himla orättvist att jag blir nekad när jag inte ens har gjort nått och att eran mod behandlar mig som skit. jag har fler skärmdumpar på när han svarar mig jätte oprofessionellt sen är det också så att jag erbjuder er att göra vad som helst med min dator för att bevisa att jag har fuskat. jag tycker också att det är jobbigt när ni nekar just mig som inte kan ett skit om datorer och varför ska jag ens fuska jag har ingen anledning till att göra det för det förstör bara rpn. JAG VILL OCKSÅ HELST ATT 320 ELLER LIMPIS ELLER NÅN HÖGRE ÄN HEDGEHOG LÄSA DET HÄR. jag förstår att jag inte kan bestämma det men tycker att alla förtjänar en chans till att förklara sig själv, men jag förstår om ni inte låter mig komma tillbaka men jag vill jätte gärna komma tillbaka för jag älskar unive och vill verkligen bara kunna få en till chans. och jag ber om ursäkt ifall jag gjort nått fel men jag förstår verkligen inte vad det är jag har gjort men vad det än är så kommer jag ändra på det som jag kan ändra på och gottgöra er på nått sätt. och det här med hedgehog jag förstår om ni nekar mig nu för att jag kanske är jobbig eller om ni inte pallar läsa det jag skrivit men jag tycker verkligen att han behandlade mig illa och det kanske inte ni tycker men fortfarande så förstår jag inte vad jag har gjort fel och hur jag kan gottgöra er ifall ni släpper in mig tillbaka. jag kommer ändra på allt dåligt ni tycker att jag gör eller vad det än är men att fuska är inte nått som är nära mig eller vad jag ens kan för jag vill verkligen att ni ska förstå att jag inte har fuskat. jag kommer aldrig att göra det heller så snälla låt mig komma tillbaka. jag förstår om ni kanske tycker att jag är som alla andra personer och ba säger vad som helst o ljuger och sånt men jag kan lova med hela mitt hjärta att jag inte har fuskat. det är själviskt att fuska och det tycker jag verkligen och därför gör jag inte det och det förstör bara hela rp nivån. men det är erat val ifall ni vill godkänna mig eller inte. men snälla skriv också varför ni nekar mig isåfall och ifall ni godkänner mig så kan ni skicka mig för det minsta lilla fel jag gör och jag kommer aldrig tillbaka efter det. men den här gången ber jag verkligen er att förstå mig och att försöka se på det här från mitt hål, att jag ligger död och från ingenstans blir bannad sen blir nekad på överklagan av server ägaren och då känns som att det inte finns nått o göra än att försöka få er o förstå mig och att visa att jag inte har fuskat. jag vet inte hur jag ska visa att jag inte har fuskat men jag vill att ni verkligen försöker se på det här från mitt perspektiv. jag ber på riktigt er att göra det!

jag förstår om ni inte vill ta tillbaka mig o sånt men jag har ingen aning om hur man fuskar. och snälla låt mig bara komma tillbaka, och jag ber också att innan ni kanske nekar den här överklagan snälla titta på anti cheat bannen eller vad det är för o se om det är rätt och kolla loggsen så ser ni att jag låg död. jag har alltid kommit tillbaka till unive efter bans och jag hade verkligen uppskattat om ni accepterade den här överklagan sen låtit mig komma tillbaka till unive.

jag tycker själv att det inte ens borde finnas på kartan att fuska på unive eller vilken server som helst vad det än är så ska man inte fuska det är därför det är extra jobbigt för mig att jag blir bannad och sen får inte chansen att förklara mig och jag vill verkligen att ni gör vad som helst för att visa att jag har fuskat för jag har verkligen inte gjort nått och jag förstår inte varför just jag blir anti cheat bannad sen inte får komma tillbaka eller nått för jätte många har blivit anti cheat bannade men ändå kommit tillbaka då anti cheat har gjort en felaktig ban. tänk om det här också är en felaktig vilket den är, ifall jag verkligen hade fuskat så hade jag inte kämpat så här mycket och skriva såhär mycket på båda mina överklagan och ticketen, jag har ju inte gjort nått och det är därför jag gör allt jag kan för kunna få komma tillbaka nu för jag vill verkligen inte förlora det här, all tid som jag lagt ner på att skriva det här och ticketen jag vet att jag inte skriver i onödan för jag själv är medveten om att jag inte har fuskat men jag förstår att ni tror det då eran anti cheat gjorde en ban på mig men jag låg seriöst död på marken och sen från ingenstans blir jag bannad och sen när jag skickar överklagan så blir jag nekad och det gjorde så ont att bli nekad medans man själv är medveten om att man inte har fuskat men andra tror det och då inte låter en att komma tillbaka så snälla låt mig komma tillbaka ifall det händer det minsta lilla igen så kan ni redlista mig från unive eller vad det än heter så snälla låt mig komma tillbaka jag lovar er nu från botten av mitt hjärta att jag inte har fuskat med det är upp till er ifall ni vill låta mig komma tillbaka eller neka mig.

det finns inte så mycket mer för mig att säga än att jag inte har moddat eller fuskat och är medveten om det och hoppas verkligen på att jag får komma tillbaka till unive för att ha kul o rpa för det finns ingen server som är lika bra som unive och ingen server som har lika bra rp nivå.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 1753190336911.png

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
snälla asså jag ber verkligen er att försöka förstå mig och ger mig en chans så jag får komma tillbaka. jag vill verkligen komma tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka