Accepterad droxy0382 | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

droxy0382

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199872602526/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? droxy0382

Vem var det som bannade dig? Jag vart bannad av erat anti cheat då jag verkligen inte kommer ihåg hur men jag vet garanterat att jag inte fuskat, jag vart bannad för väldigt länge sen och jag kan bli pc checkad.

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart som sakt anti cheat bannad , jag har verkligen inte fuskat det kan jag garantera er, efterssom ni nog inte kommer tro mig är jag vilig till en pc check , eller om ni på något sätt kolla upp hur jag vart bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer verkligen inte ihåg detta var väldigt längesedan. men jag vet att jag inte har fuskat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en garanterad felaktig ban, jag kommer inte riktigt inte ihåg vad jag gjort , men jag är 100% säker på att jag inte fuskat eller haft ett fusk på min dator någonsin.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg ifall jag vart bannad här tidigare, för detta var väldigt längesän.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej tror nog inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har somsakt inte gjort något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka