- Meddelanden
- 431
- Reaction score
- 25
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus
Vad heter du på discord? SMOKEY#2007
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag mellan 15:30 - 23:30 varje dag men på helger ungefär 10:00 - 02:00. Men detta kan variera lite
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan januari 1. Men har vart med på servern sedan september
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 21 gånger varav 15 är felaktiga som jag blivit unbannad för minuten efter
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som har lite mer perms än en vanlig medlem, en servervakt kan banna, kicka dva och revva folk. En servervakt ska banna och kicka folk som inte beteer sig eller begår regelbrott. en servervakt ska inte begå regelbrott då en servervakt har ansvar så att rpn runt omkring en har bra rp och sköter sig. som servervakt skulle man kunna säga att man är huvudet utåt för severn. Då man har mycket ansvar på sig att allt sköts och sånt. En servervakt ska även ta hänsyn till att många är nya till rpn och att de kanske inte lär sig bara av en ban utan att man förklarar vad personen gjort fel och att man kan hänvisa till reglerna i sin ban eller kick men även /m
en bra servervakt för mig är en person som använder sina perms på rätt sätt, en bra servervakt ska även kunna reglerna utantill, det är viktigt så man inte råkar banna fel och så man vet när och vem man ska banna. En bra servervakt bannar och kickar folk som begår regelbrott, man dvar även bilar som tar prestanda på servern. En bra servervakt är en person som är aktiv och använder permsen på rätt sett och inte ger sina kompisar fördelar inom permsen.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har vart servervakt länge på servern, jag vart nästan servervakt direkt efter jag blivit medlem igen efter mitt brake på fivem. Jag har mycklet kunskaper inom regelrna och inom området servervakt, har vart helper 3 gånger och lärt mig mycket av det samt fått väldigt mycket kunskap av det, Jag är även mycket aktiv ingame, jag använder även mina perms på rätt sett, mitt mål att bli sv är inte för att kunna revva eller kunna använda använda permsen för min egna vinning utan för att kunna hjälpa till och underlätta för staffsen för att förhindra lallare och spelare som begår regelbrott.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder perms på helt fel sätt som inte är tolererat eller som är emot reglerna. Ett exempel på detta är att man revivar sin kompis under ett skottscenario för den blivit skjuten. Detta är grov korruption enligt mig, korruption kan även vara ifall ens kompis begår reglerbrott och man inte bannar eller ger han konsikvenser för att du känner personen,
Abuse är när man använder sina perms på något sätt för att ge en själv eller andra fördelar inom RPandet. Detta kan tex vara att man använder toggleid under scenario eftersom det kan räknas som snarlikt till ”wallhacks”. Eller att man ramlar ner från ett tak och revar sig själv. Detta är också Abuse. Och det är absolut inte okej, abuse kan även vara att man har toggleid på och ser att en staff är bakom en och skriver i ooc en staff är här, t.ex att man lallar eller pratar ooc och sen kommer en staff och man ser detta via toggleid och skriver i ooc tex ”staff är här” eller liknande
Vad heter du på discord? SMOKEY#2007
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag mellan 15:30 - 23:30 varje dag men på helger ungefär 10:00 - 02:00. Men detta kan variera lite
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan januari 1. Men har vart med på servern sedan september
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 21 gånger varav 15 är felaktiga som jag blivit unbannad för minuten efter
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som har lite mer perms än en vanlig medlem, en servervakt kan banna, kicka dva och revva folk. En servervakt ska banna och kicka folk som inte beteer sig eller begår regelbrott. en servervakt ska inte begå regelbrott då en servervakt har ansvar så att rpn runt omkring en har bra rp och sköter sig. som servervakt skulle man kunna säga att man är huvudet utåt för severn. Då man har mycket ansvar på sig att allt sköts och sånt. En servervakt ska även ta hänsyn till att många är nya till rpn och att de kanske inte lär sig bara av en ban utan att man förklarar vad personen gjort fel och att man kan hänvisa till reglerna i sin ban eller kick men även /m
en bra servervakt för mig är en person som använder sina perms på rätt sätt, en bra servervakt ska även kunna reglerna utantill, det är viktigt så man inte råkar banna fel och så man vet när och vem man ska banna. En bra servervakt bannar och kickar folk som begår regelbrott, man dvar även bilar som tar prestanda på servern. En bra servervakt är en person som är aktiv och använder permsen på rätt sett och inte ger sina kompisar fördelar inom permsen.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har vart servervakt länge på servern, jag vart nästan servervakt direkt efter jag blivit medlem igen efter mitt brake på fivem. Jag har mycklet kunskaper inom regelrna och inom området servervakt, har vart helper 3 gånger och lärt mig mycket av det samt fått väldigt mycket kunskap av det, Jag är även mycket aktiv ingame, jag använder även mina perms på rätt sett, mitt mål att bli sv är inte för att kunna revva eller kunna använda använda permsen för min egna vinning utan för att kunna hjälpa till och underlätta för staffsen för att förhindra lallare och spelare som begår regelbrott.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder perms på helt fel sätt som inte är tolererat eller som är emot reglerna. Ett exempel på detta är att man revivar sin kompis under ett skottscenario för den blivit skjuten. Detta är grov korruption enligt mig, korruption kan även vara ifall ens kompis begår reglerbrott och man inte bannar eller ger han konsikvenser för att du känner personen,
Abuse är när man använder sina perms på något sätt för att ge en själv eller andra fördelar inom RPandet. Detta kan tex vara att man använder toggleid under scenario eftersom det kan räknas som snarlikt till ”wallhacks”. Eller att man ramlar ner från ett tak och revar sig själv. Detta är också Abuse. Och det är absolut inte okej, abuse kan även vara att man har toggleid på och ser att en staff är bakom en och skriver i ooc en staff är här, t.ex att man lallar eller pratar ooc och sen kommer en staff och man ser detta via toggleid och skriver i ooc tex ”staff är här” eller liknande
Senast ändrad: