Nekad smokey.1 | AC Överklagan [GT] Saknar Bann ID

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokey.1

Test Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1294772224045093007
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag var på väg in på servern och jag ska erkänna jag hade fusk och jag ångrar det men jag blev ac bannad direkt när jag gick in på servern jag hade inte gjort nånting på servern med det så när jag går in blir jag ac bannad men jag har en ny dator nu och har inget sånt på min dator ni kan pc checka mig allting jag lovar att jag aldrig kommer ha fusk igen för jag vill verkligen spela på denna server har ingen annan att kö på ingen som e kul och jag vet att fuska inte e okej men det var första gången och jag kommer aldrig göra om det

Tar du ansvar för det som hände? ja absolut

Vad har du lärt dig sedan dess? att jag aldrig kommer gå in med fusk på en server för jag ångrade det dagen efter nu är det också längesen jag blev bannad så men jag ångrar det och om ni ger mig en till chans så kommer ni få se första gången jag fuskade var helt ny till det och riktigt dum då också så ber om ursäkt och vill ba ha en ny chans

Varför ska vi ge dig en till chans? ja för att det har snart gått ett år sen jag blev bannad och jag har en ny dator så kommer aldrig ladda ner skiten igen och ni kan pc checkaa mig om ni vill det me

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvärr

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

men jag har en helt ny dator jag håller inte på me sånt och det med moddare bannen det är jag svär på min morsa jag går in som icke medlem snipern låg på golvet jag moddade inte in den så kom igen jag ber er

det måste vart nån annan som moddat in den inte jag min polare blev ju unbannad han har också tidigare bans och nu en ac ban ni pc checkade ba honom och ska pc checa han varje vecka ni kan gö samma med mig

Låter som du har blivit AC bannad är detta AC Bann eller blacklist? för ifall det är en AC kommer ovanståendet vi skrivit strykas.

har ine fivem nerladdat kan ni inte s de om ni söker på mitt steam namn ac philip kan nog se de

Då får du ladda ner de på nytt detta ärrende stängs så får du återkomma när ni har Ban ID

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka