Nekad Smok1ng | Ban Överklagan [Spartan36]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ng

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199383263598/

Ditt Hex-ID: 110000154d1396e (Hex)

Vad är din discord tagg? .smok1ng.

Vem var det som bannade dig? Jag blev inte bannad =)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: svart-bomullsbakgrund-for-fotografering-3x5m-1.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Alltså jag blev inte bannad men min storebror har blivit permanent avstängd. Så antar att det kan vara därför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingen aning, jag är rätt så ny till fivem, men ville gärna börja testa unive då mångasägeratt den är bra osv. Men problemet är bara att jag ej kommer in då jag antar att ni har bannat han via "IP" och då blir jag även bannad... Så om ni skulle kunna lösa på nått sätt så bara han är bannad och inte jag =) typ att ni bannar hans steam bara å inte IPn för då blir jag bannad....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var nog rätt för han men om man tänker i mitt perspektiv så är det lite oshysst/tråkigt att detta ska hända.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit det då jag ej har kört här innan =)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hmm ingen aning då det var han som gjorde det dumma beslutet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja typ inget då jag inte har gjort nått då de var brorsan...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!.

Hoppas ni förstår =), annars kan jag förklara muntligt om det blir bättre! =)

Ska bara leta up han på steam å det,
: 11000011b97cadf (Hex)
Han heter ”Örjan”, på steam och Discord

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka