Inaktuell Smok1ng. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ng.

Icke Medlem
Meddelanden
226
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? .smok1ng.

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA, då jag känner att jag har det som krävs och är en normal person som är mogen.
Och det är EXTREMT viktigt då man bara träffar i princip nytt folk till servern.
Så jag vill bli det för att bidra till servern så det kan bli ännu bättre!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? -Aktiv
-Mogen
-Engagerad
-Lugn och kan prata med en trevlig ton som är viktig när nya spelare kommer till servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som jag sa tidigare, man ska vara trevlig och shysst, för tänk det första dom gör är att bemöter en MA på servern, om dom då känner att den är otrevlig då läju dom inte tro så bra om servern.
Och det är viktigt då alla är lika mycket värda så att man bemöter alla shysst och att man är trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive ska vara en unik sak. Genom att vara en del av denna exklusiva gemenskap får man tillgång till en rad spännande möjligheter och förmåner som inte finns någon annanstans. Medlemmarna har möjlighet att delta i spännande event, nätverka med likasinnade och ta del av specialerbjudanden och resurser. Att vara en del av Unive är inte bara att vara medlem det är att vara en del av en levande och dynamisk community som strävar efter att skapa en meningsfull och berikande upplevelse för varje individ som är en del av servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Sköta sig å med det menar jag, kunna RPa på skador osv å verkligen visa att dom kan rpa, sen förstår jag också om man är ny till RP, men det jag menar är att man ska inte få medlem för att bara kunna gå in och lalla runt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ta ansökningar, ta intervjuer, och inte böra slöa sig, utan att göra det hela tiden. Samt att hjälpa andra staff med att specca osv så man får bort alla dessa lallare från servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Mån: 15:00-23:00 Tis: 15:00-23:00 Ons: 15:00-23:00 Tor: 15:00-23:00 Fre 15:00-02:00 Lör: 12:00-02:00 Sön 12:00-23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, kanske att jag är mogen och är aktiv.

Sätter denna som inaktuell då du inte har några roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka