Antagen Smok1ng. | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ng.

Icke Medlem
Meddelanden
226
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? .smok1ng.

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2006

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag ansöker till forum mod för att jag vill underlätta för Staffsen så dom ej slipper hålla koll på forumet hela tiden, och kan lägga mer tid på specc osv, så vi får bättre rp och annat på servern, som Staffsen kan lägga mer tid på. Jag har även varit Head Mod på ortenwave så jag har sjukt mycket erfarenhet ang forumet, så jag vet vart alla trådar kategorier mm är. Samt så ansöker jag för att jag kommer vara driven och engagerad samt vill jag visa mina kunskaper och sedan kanske bli Staff mm.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är det, med tanke på att om en ansökan skulle bli fel eller man måste leta upp den så måste den vara i rätt kategori så det blir rätt och strukturerat.

Får en ansökan vara kopierad? Nej då är det plagiat och det får INTE förekomma.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Att folk gör lalliga ansökningar och dom inte kollas upp, och då kan jag vara där å hjälpa till då jag kmr vara aktiv på forumet!

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Strukturerat, Allt på rätt ställe, och INGET plagiat och aktiva folk som håller koll på forumet så inget lalligt eller ngt händer där.

Hur ser din aktivitetet ut? .
Måndag: 15:00 - 00:00
Tisdag: 14:00 - 00:00
Onsdag: 14:00 - 00:00
Torsdag: 14:00 - 00:00
Fredag: 14:00 - 02:00
Lördag: 12:00 - 03:00
Söndag: 12:00 - 00:00
.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag tror att det var allt!

Har bra erfarenheter som Head mod och annat, så kan allt till 100%, men kanske inte skrev så jätte mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka